![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
klo 10.00000 abc?
__________________
KYM#5 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jep, paikalla kun peräpukama
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jep, mu-KANA..
Täytyykö ottaa luotiliivit mukaan jos kuulaa on ilmassa?? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Niinjoo... Ja saako sit myös ampuu takasin...?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jeps kympiltä koitetaan olla abc:llä.
Kym#2 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo, pikku vahinkoja kävi..
![]() Murros edestä vasemmalta "räjähti" Kytkin rupes tuoksuu ihan jatkuvasti. Peili, no toi nyt on ihan pientä... Murros kun pärähti niin ei ollu vaihtoehtoja kun takavedolla mennä, ja hiluxihan ei takavedolla mene yhtään minneen.. Loppumatka sitten pelkällä vinssillä. Mutta ihan jees reissu kuitenkin... Palataan asiaan kun remontit on tehty ja koitetaan paremmalla onnistumis prosentilla.. Kuvia tulee myöhemmin, nyt ei ehdi, pitäs viel mennä yöks raflaan töihi.. Ja ketkä muut sieltä valokuvia napsi niin esille kiitos niitä ruutuja.. -Teemu- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jeps raatteentie vaati veronsa Temekseltä murroksen.
Ande heittää elämänlankaa hukkuvasta nivatsillasta |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |