Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2009, 14:05
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

klo 10.00000 abc?

__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.02.2009, 15:41
Ande:n Avatar
Ande Ande ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.03.06
Sijainti: HUSULA
Viestit: 275
Perusasetus

Jep, paikalla kun peräpukama
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.02.2009, 21:58
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Jep, mu-KANA..
Täytyykö ottaa luotiliivit mukaan jos kuulaa on ilmassa??
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.02.2009, 21:58
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Niinjoo... Ja saako sit myös ampuu takasin...?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.02.2009, 23:42
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Jeps kympiltä koitetaan olla abc:llä.

Kym#2
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.02.2009, 18:38
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Joo, pikku vahinkoja kävi..
Murros edestä vasemmalta "räjähti"
Kytkin rupes tuoksuu ihan jatkuvasti.
Peili, no toi nyt on ihan pientä...

Murros kun pärähti niin ei ollu vaihtoehtoja kun takavedolla mennä, ja hiluxihan ei takavedolla mene yhtään minneen.. Loppumatka sitten pelkällä vinssillä. Mutta ihan jees reissu kuitenkin...
Palataan asiaan kun remontit on tehty ja koitetaan paremmalla onnistumis prosentilla..

Kuvia tulee myöhemmin, nyt ei ehdi, pitäs viel mennä yöks raflaan töihi..
Ja ketkä muut sieltä valokuvia napsi niin esille kiitos niitä ruutuja..

-Teemu-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.02.2009, 20:11
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Jeps raatteentie vaati veronsa Temekseltä murroksen.
Ande heittää elämänlankaa hukkuvasta nivatsillasta
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 22:42 (GMT +2).