![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=20575
muuten ihan kiva systeemi tulossa, mutta eikö kummiskin kannattaisi laittaa vähä vahvemmat tukivarret tohon, tai edes maalata mustaksi ettei konttorilla huomaa että ovat tommoset E hyväksyttömät ja vielä säädettävää mallia.... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Malliksi ilmoittaa että Canvan Top.tolla leimataa ja jos ei kelpaa niin etu akseli niin paljon eteen päin ja taka akseli vielä taaemmaksi että menee pitkän akseli välille. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuli hetki tänään oltua tallilla.
Ylä tukivarsien ylä kiinnityksiin tuli hieman säätö varoja. Rupeaa olemaan tukivarsien korvakkeet kaikki hepissää,huomenna täytyypi tehdä alavarsien rungon päät loppuun ja ruveta leikkaamaan tilaa jousille ja ruveta sovittelemaan panhardia paikoilleen. Akseli liikeratoja testaillessa tuli mitattu että Ajo asennosta sisään joustoja jään noi 11cm ja ulos joustoa rupes rajoittamaan tukivarsien puslat, ajo asennosta akseli tuli 26cm alas päin kun laski vapaaksi toisen pään ja veti toisen pään sisään joustoon lisääkin tuli ulos joustoa kun kädellä painoi mutta tuli lattia vastaan. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Taidan olla vähän vanhanaikanen, mutta eikö raavi vallan vitusti kiinni noi alatukivarren kiinnikkeet, jos tollaseksi jää? Onko minkälaisia lisämuutoksia tulossa?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
mietin ihan samaa , ensin hommataan kalliilla porttaalit että saadaan akselin alle tilaa ,ja sitten sinne hitsataan rautaa sitä tilaa viemään...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ju toi näyttää kyllä pahalta mutta onko muita vaihtoehtoja? Vipuvartta on pakko saada että akseli pysyy kii kun porttaalin droppi tuo sellasen vääntövoiman akselille. Toisaalta alalinkit olis voinut laittaa akselintasoon kii ja ylälinkit taas korkeemmalle mutta tämäkin lienee tehdään mahdollisuuksien mukaan että kaikki mahtuu paikoilleen. Eikä noi taida oikeesti kauheen paljon enempää tilaa vielä akselin alta kuin ne lehdetkään. Taakseppäin näyttän olevan pyöristetty. Sinne suuntaanhan toi on pahin, eteenpäinhän kivet yms. osuu tukivarteen.
Eksytykseen valmis tai tulee hamekankaita
Viimeksi muokannut mikjus : 28.02.2009 09:00 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
| Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
| M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
| M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
| M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |