![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Amatööri kyselee: Hankin juuri GR Patukan ja ruosteita laitellessa voisi nuo helmatkin vaihdella/vaihdattaa tukevampiin, vaikka varsin ehjiltä näyttävätkin. Mites tuo palkki tulee noin käytännössä kiinni? Ts. kuinka paljon helmaa kannattaa leikata ja kannattaako väleihin laittaa jotain ruosteaineita, maalia? Projektikuvia selailin, mutta ei sattunut silmään kuvaa, missä näkyisi selvästi tuo palkin asentelu..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jätä oven alapuolelle min.15mm peltiä ja siihen palkki kiinni.
Laita vielä palkki silleen et se kaataa hieman ulospäin. Sinne palkin ja orggiksen helman väliin voi työntää vaikka kotelosuojaa jos haluaa.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ehdottomasti koriin.
![]() Leikkaat rälläkällä vanhan helman pois. Siitä ovien alalaidan kohdasta on hyvä leikata. Helma on helpompi irroittaa kun leikkaat sen koko matkalta pohjasta halki ja sitten vasta helman takaa. Takana olevaa helmaa ei kannata välttämättä poistaa kokonaan vaan jostain puolesta välistä. Siihen takapeltiin porailet reikiä suht tiuhaan. Siinä orkkis helman sisällä on sellaisia vahvike peltejä jotka voi jos uskaltaa, poistaa kokonaan. Tunkilla tai muulla vastaavalla keksinnöllä palkki paikoilleen ja hitsi käyntiin. Niistä takapellin poratuista reijistä hitsaat palkin kiinni ja sitten vielä koko matkalta umpeen. Tulee huomattavasti vahvempi. Tämä oli meikäläisen tyyli. Toivottavasti tuosta sai jotain selvää... ![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tossa vaikka esimerkki miten sen voi leikata.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Noniin, nyt tuli tuokin selväks. Kiitos vastauksista
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pitkään arvelluttanut tämä helemapalkin kohtalo itteesäkkin.. nyt sai kyllä tyhjentävän vastauksen tähänkin kysymykseen! Ei ole vaan uskaltanut kysäistä näiltä guruilta täällä foorumilla (pelko jotta pitäävät tyhymänä
![]() ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uretaania koriin? | pastirolli | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 18.09.2007 13:25 |
Helmaputket | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.04.2007 09:00 | |
runkoon reikiä? | cam68 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.03.2006 22:24 |
O: Bj:n koriin vaihdeaskin luukku -78 <- | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.02.2006 22:09 |
Rangen jakarin kiinnitys runkoon | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.06.2004 22:01 |