![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jep. pitää kääntää puol kiekkaa...
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#2
|
||||
|
||||
|
jep kovaa oli täälläkin kiinni sektori varsi. ulosvedin vain siihen kireälle ja lekaa varteen sillon kun varsi tukevasti alasimen päällä. aika mukava tuli ajella tehostimen jälkeen
![]() oli kanssa samallainen asennus sarjakin mutta ei siitä muuta tullut huödynnettyä kun itse tehostimen sovitus laippa, loput oli helpompi tehdä itse alusta asti.
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa ! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joskus otin -74 Bemarista sektorivartta irti simpukasta. Laitoin koko paketin ruuvipenkkiin, ja vedin ulosvetimen (vähän heppoinen, ei ollut silloin vielä isoa) niin kireelle kuin uskalsin. Sitten tuli kahvitauko, ja telkkarista simpsonit.
Kun sumpit oli juotu, tulin verstaalle takaisin. Sektorivarsi ja ulosvedin oli hävinnyt johonkin simpukan akselilta...!? Enkä löytänyt niitä mistään. Vähän aikaa kun etsin, niin löysin ne seinustalta, romun seasta. Olivat lentäneet vaaka suorassa kaksi metriä... Boorit osaavat olla välillä kireitä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jos saisit siihen akseliin laitettua jotai jääsumutetta ja sitä sektorivartta lämmitettyä niin vois lähtee kanssa.
Eli saisit sen akselin pysyyn kylmänä niin ettei laajene sen varren mukana sit vois lähtee helpommin. Yksi vaihtoehto että viet ulos pakkaseen koko simpukan yöksi ja sitten varteen nopee lämmitys kunnon kaasupillillä ettei akseli kerkiä lämmetä.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lähti niin että napsahti kun pari päivää oli pikku ulosvetäjällä venytyksessä ja ruoste ja irroitus spreitä hiukan tahrittu joka päivä. Kun vain löysi ison ulosvetäjän niin hienosti lähti
![]() Kohta muutamat kuvat ja ongelmat.
__________________
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nyt on simpukka paikoillaan ja rattiakseli kiinni
![]() Tuohon vaihtuu vielä lukko mutterit ja sopivamman mittaiset pultit.. Sitten semmoista ongelmaa että mihinkä asentoo toi sektori varsikos se nyt on, kun sen irti sai niin kuuluisi laittaa kun molemmissa mahdollisuuksissa ottaa johonkin ääri asennossa tai ainakin hyvin lähelle. Vai pitääkö tuo ohjaus iskarin korva rällätä pois? Onko tuota vartta väki väännellyt vai ihan tuollaisena orggiksena? Tämmöistä tällä kertaa.. Huomenna ehkä saa uuni tuoreen vetarin taakse :P
__________________
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
| m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
| M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
| M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
| Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |