![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() hetkinen, SS:n henkilöllisyystodistuksen kopio löytyy kovalevyltäni, jos joku tarvitsee jotain tietoja niin replyä vaan
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Edit: Heips rakas anonyymikovalevydude... Sullon kavereitakin ihan sillai aikuisten oikeesti. Lukaseppas tuo seuraavan linkin juttu niin saatat saada pari uutta vinkkiä kusetuksen jalostamiseen ![]() http://sites.google.com/site/fsieinfo/ .. Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 24.02.2009 21:42 |
|
||||
|
||||
![]()
Kumpaa nyt tarkoitetaan Samia vai Syömäriä ?
|
||||
|
||||
![]()
Tavallaan olis kiva tänä bittiaikana tietää ton anonyymin IP... Tää päivä on ollut sen verran jännä tapahtumiltaan että IP vois kolahtaa myös tänne Ouluunkin päin.....
|
|
|||
|
|||
![]()
Samia
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edit: Nii toi Oulu viittaus on varmistettu pois. Yx akka puukotti selkään ja se tuli maksaan mulle yli 300€. ![]() EDIT2... No fittan joo.... Nythä mäki hokasin että koko täsä Nyymin kirjotuksissa on tarkotettu Sitä Sami Sinisaloa. Eikä mua jota on kans kututtu usein SS:ksi.... Juu melekeen vuorokauden olin ihan pöllönä että mitä ny???? Däm ![]() ![]() Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 25.02.2009 16:46 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
21.01.1992 kortin numero 20081532862717 ja jotain "randominumeroita" *winkwink* -1298 |
|
|||
|
|||
![]()
Tuossakin yksi: http://www.nettiauto.com/seat/toledo/2450136
Siis ostaja vienyt auton, eikä maksanut, piilottelee... Ajoiko koeajolta suoraan jonnekkin? Virtanen Jokioisilta?
|
|||
|
|||
![]()
Laitetaan nyt tällainenkin kun samaan kaveriin liittyy.
http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
|
||||
|
||||
![]()
Ajoin Sami Sinisalon miinaan Kuplan akkua ostaessani ja Sami käytti tällä kertaa nimeä Johannes Gustafsson ja tilinumero oli 528000-430587
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=59023 |
|
||||
|
||||
![]()
Joo...
Painottaisin vielä kerran sitä ettei ihan tuntemattomilta ala ostelemaan ennakoilla mitn. Jos Ouluun päin on joskus jollain ei oulun lähelläkään asuvalla heebolla kauppa-asioita niin voi soittaa mulle niin voin käydä katteleen onko sielä oikeeta tavaraa myytävänä. Oli ronpe melkeen mitä tahansa. Näköjään se Sami S. lukee joka palstaa ja tajuaa jo muutella tietojaan ereiksi säännöllisin väliajoin. Sami on oivaltanut että jos 10 000 ihmistä tietää sen jekut Suomessa niin vielä on n. 5 000 000 muuta tyyppiä jäljellä joita voi kusettaa ja näköjään niitä lankeajia riittää koko ajan kun henmo jaksaa yrittää. Nyrkkisääntö on se että n.100 % tapauksista et 1000 € arvoista tavaraa saa satasella. Tosin aika moni OSTAJA olettaa 1000€ arvoisen käytetyn tavaran arvon olevan jopa allekkin satasen ja toisinaan moni MYYJÄ kuvittelee 100€ roinan maksavan 1000€. Et sillen... siksi sitä aina erehtyy... Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 25.05.2009 21:34 |
|
||||
|
||||
![]()
Joo tänne voi kanssa laitella viestiä jos täytyy jotain romuu täällä Turku-Rauma akselilla käydä kattomassa tai kuvailemassa.
|
|
||||
|
||||
![]() No hö...
Tarttiskoos mun si varottaa ittestäni, kun oon kuulemma SUURI KUSETTAJA....???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Olen KUULEMMA kusettanut kuuluisaa autokauppiasta autoa myydessäni...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 27.05.2009 09:15 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitten yksi paskafirma on MrLemonaudio, josta sai ostaa paskaa ja ilman takuuta. Ei tullut mitään, vaikka ainakin vuosi tuli tapeltua. Sama paska lafka jatkaa toimintaa nykyään hifitukku.com nimellä. Koittakaapas soittaa niiden nettifirmojen numeroon, että saako takuut sovittua. Tai mikä se osoite olikaan, niin käy vaihtamassa viallisen tuotteen? Kaupparekisteristäkö se löytyisi? Tämän herra Riskun kanssa tullut laiteltua melkoista sähköpostia puoliin ja toisiin. |