![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Meillä kivialan yrityksessä yyteet oli ja meni...toistaiseksi ite vältyin.Tarkkaa lukua ei ole,mut 15-20 äijää lähti loppiaisen jälkeen lomautukseen kolmeks kuukaudeks.Enpä usko että jää tuohon,jatkuuko äijillä loma vai laitetaanko porukkaa lisää lomalle,tietääkö sitä vielä kukaan.Mutta se on varma että ei toi maailmantalous vielä kohene pitkään aikaan,nyt vaa ootetaa että miten syvälle sukelletaan
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itse olen tällä hetkellä opiskelemassa konetekniikkaa ja soittelin tänään monivuotiseen kesätyöpaikkaan jospa sinne saa taas keväällä tulla, ja luojan kiitos, paikkoja on...!
Pahiten opiskelijana on tuntunut tuo yleinen hintojen nousu, esim. elintarvikkeissa. Kesällä taas helpottaa...
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kenkää ei ole tulossa, joten ihan ok. 15%:a porukasta kuitenkin potkitaan/eläköidään kuitenkin..
1kk luultavasti tulossa lomautusta, mutta tuo nyt menee vaikka päällään seisten ja saapa ainakin rästihommia pois. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Toimin maatalouslomittajana eikä töistä ole pulaa... Pitää ne elukat ruokkia oli lama tai ei...
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan- -Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89- -Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86- http://www.mitsubishi4wd.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä iski Terranoon kun ei liiku | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2008 11:18 |
| Täydellinen pimeys iski L300 / Delica | Saimon | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.08.2008 20:54 |
| Joko nuha iski? | Chit-Chat | 16 | 07.02.2008 18:40 | |
| Edit: Kononen iski jälleen | Ex_inkkari | Chit-Chat | 22 | 24.04.2007 10:56 |
| Kalastusinnostus iski taas | Lars | Outdoor hobbies | 10 | 14.07.2006 02:16 |