![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
1289 kg ( ja se nalle edelleen jemmassa)!!!!!
Viimeksi muokannut nana : 04.03.2009 09:22 Perustelu: täsmennys |
|
#2
|
||||
|
||||
|
1146kg
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
1220kg.
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
varma tieto. 1267 kg
__________________
KYM#5 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
1222 KG
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
1281.4kg
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
1408kg, jos tupakki on lightia...
__________________
RASOR |
|
#8
|
||||
|
||||
|
1098 kg
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Koska saadaan tietää oikea vastaus?
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
"tulos julkaistaa juuri ennen Luumäen kisaa"
.. ahkerasti pojat siellä päivittäin hitsaavat lisää painoa autoon, eli oikeaa vastausta ei tosiaan ole vielä tiedossa ![]() T: baxx nyybinä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
1247 KG
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
tasan 1500kg äijineen ja kamoineen
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
1317 kiloo ilman ukkoja
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
|
#14
|
||||
|
||||
|
roskakuski tuli hakemaan roskia pihalta ja kävi näin
siinä samassa saimme vaakailtua Suuntaa antava koepunnitus on jo suoritettu. ja tuolos oli xxxxx kg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ei hätää vielä tulee romua lisää eli huomenna vois olla tietoa
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Tuota volvon eturenkulaan kun zuumaili, niin ei toi viis X:ää oo yhtään liioteltua..
Onko teillä sielä sen seittemän kaljakeissiä takaosastolla vai lyijyä koteloissa hä ??
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Heawy duty.
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#17
|
|||
|
|||
|
1640 umiehistön kanssa
|
|
#18
|
||||
|
||||
|
Pojat haloo!
Joko mää pääsen ottaan sen blandiksen kylmästä?Suussa napsaa niiiin kivasti ![]() Paino julki......heti! Niin,tai onhan toi Alko auki kyl klo 20:n
Viimeksi muokannut Ipe64 : 06.03.2009 14:33 |
|
#19
|
||||
|
||||
|
1211 kg ilman miehistöä. Voinhan tietty aina viinanhimoissa moderoida tuloksen sopivaksi
Viimeksi muokannut mikjus : 06.03.2009 15:05 |
|
#20
|
||||
|
||||
vieläkö kerkeis....
1369 kg + ukot
Viimeksi muokannut L-200 : 06.03.2009 14:28 Perustelu: +xxx kg :D |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HARBOR CRUISERSSSIEN kilpuri | PeteTurku | Maasturiprojektit | 214 | 05.02.2012 21:42 |
| M:Suzukin osaa joutilaana | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.02.2007 07:37 | |
| Suzukin paino... | tom | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.02.2007 23:48 |
| Suzukin osaa+muuta sälää | Predator | O/M/V Muut | 4 | 17.08.2005 18:38 |
| O: Suzukin osaa | ari | O/M/V Muut | 0 | 22.06.2003 17:20 |