Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.02.2009, 18:18
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Kahvia keskiviikkona, ja saas nähä onko lauantaiksi ajokuntoisia koneita tulossa. Vai pitäisköhän lähtä vielä jänisjahtiin, kun vielä ehtii..

__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.02.2009, 18:30
Ande:n Avatar
Ande Ande ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.03.06
Sijainti: HUSULA
Viestit: 275
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Kahvia keskiviikkona, ja saas nähä onko lauantaiksi ajokuntoisia koneita tulossa. Vai pitäisköhän lähtä vielä jänisjahtiin, kun vielä ehtii..
Kyllä tarkoitus olisi tulla Nivazkaa lauantaina ulkoiluttamaan jos vaikka siihen mennessä saisi lukot paikoilleen.
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.02.2009, 22:19
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Voi olla että vois tulla ajelee...

Ande: mennääkö samaa matkaa... Soitellaan lähempän...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.02.2009, 23:11
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Siniset letkut tulee ehkä jo tiistaiks niin eiköhän olla lauantaina peuhulla.

KYM#2
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.02.2009, 09:08
Ande:n Avatar
Ande Ande ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.03.06
Sijainti: HUSULA
Viestit: 275
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kj_temmes Näytä viesti
Voi olla että vois tulla ajelee...

Ande: mennääkö samaa matkaa... Soitellaan lähempän...
Mennään vaan ja soitellaan
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.02.2009, 09:31
vänkäri:n Avatar
vänkäri vänkäri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.04.06
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 296
Perusasetus

Joo.....kahvihammasta kolottaa.....kym kym kym


haha naurattaa tää SuurKouvola-vitsailu :P , positiivisessa mielessä.
Täällä Pienlahdessa kun ympyrät on niin pienet
(isoin liikenneympyrä on halkaisijaltaan 32 m ja se on Aleksanterinkadun länsipäässä).

*****

kävin Renaultilla hangessa, tasamaalla. Lunta oli 20 cm ja hyvin kulkee (perä edellä). Mulla oli kumisaappaat, maastopuku ja karvahattu - siis offausvarustus / alokasmallia.
Kyllä tämä tästä....mutta mikä on toi toinen vaihdekeppi tossa?

Jees !
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.02.2009, 11:35
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Pakko kommentoida että tuo Pienlahti on tosiaankin täysin oikea ja osuva nimi, koska kyseessä on kuitenkin vain yksi SUUR-HOLLOLAN kylistä.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.02.2009, 22:50
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Letkut taitais tulla huomenna keskiviikkona niin saattaa olla ettei kerkee kahville.
KYM#2
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 22:32 (GMT +2).