![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tempase siihen ekaks 2 tuuman korottavat jouset ja sitten kaupasta uutet 33 kummit. Tosta vois ainaki aloitella ja sitten hiukka valoi lisää ja loppu onkin omasta hulluudesta kiinni.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Otat rälläkän käteen ja leikkaat kaarista kaiken ylimääräsen ja vähän päälle pois.
37" alle, välität jakolaatikon (samalla uudet laakerit) kunnon peruutus valot ja vinssi sisäänpäin niin paljon kun saat. Unohda kaikki turhat korotukset, tulee vaan kaatumatautinen. Niin ja rassaa bne lukkko vivut herkiksi, vika ei ole vaijereissa vaan vivuissa. (JOs ne on jumissa!!) |
#3
|
||||
|
||||
![]()
no joo lukot OLI jumissa (ei oo enään)
![]() nii no rengastus on tällä hetkellä 32 11,5 15 vinssi niih märissä unissa tosa kävin kattoon niin etu lati on kuskin puolelta poikki ei itte norra vaan onko nyt niinku apu norra mutta väliäkö nyt justiin toinen ylhäältä päin kumminki eli latit ainakin vaihtoon ja siittä kirposi kysymys ![]() ![]() tarkoituksena olisi auto pitää ihan täysin käyttis puolella ja tällä hetkellä ajaa Tilavan perhe auton virkaa (BMW=heikko kantinen) jakolaatikon laakeroinnista yms en rupia ennenkö oikeesti tarvetta ainakin tämän parin viikon ja 3000km aikana ei isompia ääniä kuulu veto puolelta jos vaikka vertaan entisseen autoon (99 hiace) perän äänet on olemattomat SOA siinä mielenkiintoinen aihe miten radikaalisti ajettavuus kärsii jos vakio pakoilla laittaa ja mitä kaikkea kiemuroita tulee eteen jos ottaa sellaisen rojektin mitä kattelin niin jonkin moista tukea tarvii tehä (ei oneksi aivan 4linkkiä) nimittäin 4linkki savotan joutu tekeen mk2 ekkeriin ja ei kasseja kutkuta niin paljon että sellaisen homman tohon tekisin jos vain nakkais pitemmät riipukkeet ![]() ![]()
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja Viimeksi muokannut JaakkoM : 21.02.2009 21:54 Perustelu: kuvvaa |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyllä ne riiput kuuluu eteen päin sojottaa.
eikä se soa ajettavuutta heikennä, usein päin vastoin oikein tehtynä. 61 vaan vaatii hyvät välityksdet jos maastossa haluaa nautiskella, tosin saa ne periinkin. Hyväpeltiseltä näyttää suin hj. Jakiksessa vaan olis kestävimmt ne välärit. elä vitussa pidennä riippuja, ennemmoin vaikka lisä kierteet alle kun on lukotkin niin ei oo joustoilla niin välii. ne riiput pitäs kieltää, niillä vasta tulee paska ajaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No kiitos kauan sitä piti kattella että löyty "hyvä" onhan niitä vikoja aina mut pitää vanhoja ostaa ku ei niitä oikeita maastureita tehä uutena
juu elikkäs SOA on ollut tossa mielessä pienessä mutta onko mitenkä kova rojekti toteuttaa kattellu aika paljo noita rojektijuttuja ja söörtsiä käyttänny mutmut pistäkää pika FAQ soasta mitkä lehdet orkkis vai jotkut muut? tuleeko kardaani kulmista minkälaista säätöä? yms pikku nippeli tiiot kelpaa no mites toi jakoloota hommeli kalliitako rattaat (luulis saavan valmiina) vai pitääkö rueta tekeen "jokkis välejä" eli katella jokin muu (mikä)rattaiden luovuttaja? sillä van ku nytkin ajelen tyyliin harvase päivä mettään koneelle ja laiska ku on niin ei jaksa kävellä pitkiä matkoja meinaa toi vakio korkeus loppua kesken väkisellä kuka kannokossa ajelee siksi se taka vakaajakin otti ja jäi odotteleen parempia päivi tonne hallin seinustalle (tuskin tulee laitettua koskaan takaisin ainakin muiden kertomista kokemuksista mitä luin tein sen johtopäätöksen)
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#6
|
||||
|
||||
![]() SOA
Jos soaan päädyt niin:
-orkkis lehdet -käännetään etuperän pinjoniakseli näyttään kohti jakolootaa -vastaavasti napojen kääntä (jotta kampperi vai kasterikulma säilyy) -ohjausvarret hysteer -etukartaanin jakolootanpäähän tuplanivet -laatikon kannatinpalkkiin vähän tilaa kardaanille -hivenen pidemmät iskarit -iskareiden alapään kiinnikkeet akseliin uusiks -sekä eteen että taakse jonkinlaiset traktionpaarssit -pidemmät jarruletkut -pohjaanlyöntikumien uudelleen asemointi (tai jotkut vastimet niille kiinni akseliin) -pientä temppuilua käsijarru- ja takalukon vaijerin sekä jarrupaineen säätimen kanssa Näillä systeemeillä maastossa kulku paranee vähän enemmän mitä tiellä ajettavuus kärsii. Kallistuksen vakaimilla ei nähdäkseni mitn. merkitystä. Jakolaatikon välitys on kyllä parasta mitä HJ:lle voi tehdä pökkyröitten alle laiton jälkeen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Yhdyn täysin edelliseen! ja säilöytä ne offroad estimet (vakaimet) leimalla voi ola ikävä nitä.
Niitävälityksiä saa esm nim:merk Killerwolta, ei tietty tarvi laakeroida tarvi ,muta ite laakeroin samalla kun tilaan.' Onko järkee kasata +400tkm ajettu jakis omilla laakereilla!!!!!? 61 kun on aika paska alavännölttään niin ne välärit olis kaikn a ja o. 60 menee hyvin viellä vakiollain. juuh enempää mie en näist rotteloist tiiä. mitäs vehkeellä on mittarissa? |