![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() visko öljy silikooniporukat ostivat sitä sisu kuorma auto huollonkautta
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Armeijassa ajoin iso pyörä dieseliä, kyllä se hyvin meni 205-16 hakkapeliitoilla. jaa tää olikin vanha juttu....
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Moi. Ehdoton lisävaruste tuohon syncroon on kytkettävä neliveto, eli takaperän kardanilähtöön tulee alipaineella kytkettävä "lukko". Tämän jälkeen voi viskon korvata kiinteällä holkilla. Ajomukaavuus lisääntyy, renkaita säästyy, nelivedolla eteneminen paranee. Löytyy Saksasta "decoupler" nimisenä osana. Trailerin vetäminen oli aiemmin aika tuskallista viskon lämpenemisen/jumittumisen johdosta.
Omassa 16"1,7td tölkissä on lukot molemmilla akseleilla. Alkuperäinen rengaskoko205r16. Takatukivarsi kääntyy renkaan eteen ja rajoittaa rengaskokoa. Etenemistä maastossa rajoittaa lähinnä maastovaihteen nopea välitys, todella jäykkä alusta(korvataan käyttämällä lukkoja) ja vakiona heikko moottoriteho. Itselläni on ollut noita useampi. Bensavehkeissä kulutus on mielettömän ja järjettömän välimaastossa. Suurimpia ongelmia noissa taitaa olla vesivuodot, niitä on jokapuolella autoa. Maltillisilla ahtopaineilla dieselmoottori kyllä kestää. Suunnitelmissa on välijäädyttimen asennus, mutta tilaa on aika rajallisesti. Yhtään järkevää paikkaa en jäähylle ole löytänyt, saa ehdottaa. T: Juha |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo, vasen takakylki lienee ainoa vaihtoehto, Tosi pieni cooleri (89 tdi pajeron sopis) tai sitten vaatii peltitöitä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Olisiko tuosta Audi 200 Turbo Quattron välijäähystä apuja?
Kenno on pienempi mutta paksumpi kuin Pajerossa, mutta noi lähtöjen suunnathan sen määrää. Jäi itselle tarpeettomaksi, kun lähtöjen suunnat ei passanneet mitenkään päin. Audissahan nämä vakiohilppeet riittää sinne 350Hp:n tietämille, että luulisi riittävän Volkkariinkin... ![]() - Kennon koko on 350 x 180 x 90mm - Äärimitat ovat 480 x 200 x 105mm - Letkulähdöt ovat 2x 60mm + 23mm (vaikka ByPässiventtiilille kaasuläpälliseen moottoriin) Edit: Välijäähdytin on myyty. Viimeksi muokannut Kartse1 : 22.02.2009 11:50 Perustelu: myyty |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pistin kartse1.lle privaa
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tölkki miesten kannattaa tutustua http://www.oberschlachter.fi Tölkki Foorumi
__________________
UAZ 315126 Cabriolet Powered By Volvo B230FB "Väinämöinen lauloi minut suohon, tulin itse ylös" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vw transporter syncron jouset | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.02.2009 10:00 | |
VW Syncron lootaöljyt? | Vilkutin | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.03.2008 21:16 |
Syncron tasauspyörästön lukko.... | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.03.2007 18:41 | |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
O: Syncron 16" vanteet/hki | O/M/V Muut | 3 | 20.03.2005 20:25 |