Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.02.2009, 22:36
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

Myyty

ei huono tarjous mut läppärille olis tarvetta...

Myyty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.03.2009, 18:59
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

viläkin löytyy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.03.2009, 21:48
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

kumma kun ei hyvä laminaatti kelpaa...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.03.2009, 21:52
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

huh huh... ja uppista...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.05.2009, 22:11
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

nostetaas taas nääkin esille...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.08.2009, 11:33
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

jaahas, nääkin näyttäs vielä odottavan ostajaa!!!! eikö kellään tarvetta hyvälle laminaatille???

kuljetuskin mahdollinen pientä korvausta vastaa

ja turenkihan sijaitsee 15km hämeenlinnasta etelään!!!!!

Viimeksi muokannut pattis : 17.08.2009 11:39
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.08.2009, 15:08
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

Laitettu privaa!!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pattis Näytä viesti
jaahas, nääkin näyttäs vielä odottavan ostajaa!!!! eikö kellään tarvetta hyvälle laminaatille???

kuljetuskin mahdollinen pientä korvausta vastaa

ja turenkihan sijaitsee 15km hämeenlinnasta etelään!!!!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).