Itsellä myöskin N95. Ja taas sai kaivaa pöytälaatikosta vanhan kunnon 6250:n kun jo toisen kerran ysifemmasta halkes näyttö taskussa. No, tietenniin vika on taas käyttäjässä.
Puhelimesta sinänsä oon kovasti tykänny ja noin yleisesti ottaen on hyvin mun käytön kestänytkin. Kamera kyl on ihan huippu. Uskomattomasti piisaa valovoimaa optiikassa hämärässäkin kuvaamiseen esim. vanhaan N93 verraten. Minun kuvan laatu tarpeella tavallinen kamera on jäänyt tarpeettomaksi. Ja samoin laajakaista, viimeiset kaksi vuotta on netti surffailut menny kännykkää modeemina käyttäen. Minun kevyessä käytössä ihan riittävän nopea. Tuo paljon parjattu heikko akun kesto on kyllä iso miinus.
Mutta tuo Nokialainen vasara on kyllä aivan mahdoton peli. Puhelin ostettu vuonna -99. Yhä edelleenkin alkuperäisellä akulla menee viikko lataamatta normi puhumisilla. Ja tuota on aina tilaisuuden tullen laitettu testiin että lunastaako lupaukset kestävyydestä. Viellä ei ole hajalle saatu. Pienintäkään ohjelmisto bugia ei ole näiden kymmenen vuoden aikana vastaan tullu. Ku jotain vastaavaa viellä sais. Mut sitä se markkinatalous taitaa aiheuttaa. Mitään noin kestävää ei kannata valmistaa eikä myydä. Ainakaan näillä nykysillä hinnoilla.
|