Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2009, 09:08
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tosi asia on että jos säännöt olisi laitettu keralla kuntoon niin näitä keskusteluja ei olisi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.02.2009, 09:24
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tosi asia on että jos säännöt olisi laitettu keralla kuntoon niin näitä keskusteluja ei olisi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä sama rekisteröitymätön jaksaa valittaa aika ahkeraan,kannattas varmaan rekiströityä kun homma kiinnostaa näin paljon.

Tosi asia on että rekisteröitymätön olisi suomen paras sääntöjenlaatija......

Ei jaksa enempää tarttua tähän trolliin mutta kannataa todella rekisteröityä niin muutkin tietää että mitä kaikke jaksat kirjoitella.

Tähän sääntöhommaan vieläkerran... http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=24806

Tänne sääntöehdotukset,jatkossa poistan ne tästä topicista ja jatketaan otsikon mukaisesti veteraaniluokasta.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.02.2009, 09:38
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Kyllähän se auttaa älyttömästi kun on useampi appari jos ne vielä osaa hommansa. 24h kisassa jo sillä ettei kuski nouse autosta rastilla säästetään melkoinen aika ja kun se kerrotaan esim. 180 rastilla jotka kisan aikana kerää niin puhutaan helposti tunneista. Siitä päästäänkin sitten siihen ettei tämä ole välttämättä totuus. Apparien määrä ei ratkaise vaan se miten tiimi toimii yhdessä. Sanoisin että kolme autossa on optimi määrä. Silloin kuskille jää pelkkä ajaminen ja jo turvallisuuden kannalta tämä on iso asia. 4 jos on niin silloin yksi appari voi jo vähän välillä huilata. Jos autossa esim. 5 tai enemmän niin aikaa alkaa menemään jo siihen kun koko lössi pakataan autoon siirtymille tai rastien välille. Metsässä tietty pari voi jo juosta seuraavaa rastia etsimässä. Kyllä tässä lajissa pitää se yhdessä tekemisen riemu ja hauskuus säilyttää. Se ainakin itsellä on ollut se juttu tässä lajissa.

Veteraani luokka voi olla ihan hyvä ajatus jos vaan siihen on tarvetta eli tarpeeksi vanhoja kuskeja. Voisin helposti kuvitella että 10 vuoden päästä 24h valvominen voi jo ottaa melko koville. Tämäkin tosin on kovin ihmisen yleiskunnosta ja muista vaikuttavista tekijöistä riippuvainen asia.

Eikä sen tarvitse mikään veteraaniluokka olla. Voihan kisa aikaa vaikka lyhentää. Heinolan 8h kisa oli mielestäni tosi hyvä juttu ja mielelläni näkisin tämmösiä enemmänkin. Kisan pystyisi tuolloin ajamaan kokonaan valoisan aikaan.

Toisaalta 24h kisat on kestävyyskisoja sekä kaluston että miehistön suhteen ja näin ollen just hyviä nykysillä säännöillä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:21 (GMT +2).