![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() hohhah..
nii onha tietyst niikii et nuo vanhukset joutuu noussa tunnin välein yöllä kuselle joten ei siitä 24h ajamisesta tuu mitää xD
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Eipäs solvata "vanhuksia"Lainaus:
![]() ![]() Niin että laittakaa vain se veteraaniluokka ja ikä vois olla tuo 40-45v, siis kuskin ja kartturin keski-ikä ![]() ps. Kartingissa taitaa tuo seniili (veteraani) sarjan ikäraja olla 25v ![]() Inhorealisti |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ennenkuin aletaan enemmän vääntämään tuosta
Kuinka paljon kilpailijoita autossa niin kellä on tarvetta niin http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=24806
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko joku ihan vakavissaan sitä mieltä että joukkueen nuppiluku ei vaikuta suoritukseen? Kyllähän se on ihan selvää, että isommassa porukassa on mukavampaa. Siksi näihin rajoitusehdotuksiin suhtaudutaan niin kielteisesti. Kaikki kisoihin osallistuneet tietävät, että kilpailusuoritukseen kuuluu tietty määrä liikuntaa. Mitä useampi jamppa tiimissä liikuntasuoritteen jakaa sitä paremmin jokainen jaksaa ja sitä virkeämpänä tiimi pysyy.
Aivan itsestäänselvästi kilpailun pystyisi ajamaan ihan yksinkin. Tosi pätö äijä juoksee pätkän etukäteen ja katsoo linjat, pistää auton rastille parkkiin, virittää kameran jalustalle ja itselaukaisimen pörisemään, säntää levittelemään käsiään rastilapun ja auton väliin, korjaa romut takaisin autoon, vetää vinssivaijerin rastisuonsilmästä näreen juureen sadan metrin päähän, sulloo ajosillat renkaiden alle ja vinssaa auton ylös, merkkaa rastin rastilistaan otetuksi, ja ottaa suuntimat seuraavalle rastille. Business as usual. Ei ole olemassa mitään *fysiologista* rajoitusta jonka vuoksi olisi mahdotonta menestyä suunnistuskisassa yhden miehen tiiminä, jos on tosi ÄIJÄ. Mutta älkää herran tähden tulko väittämään, ettei nuppiluvulla ole mitään merkitystä. Samahan se sitten on, jos sinne mennään vain hauskaa pitämään. Unohdetaan sitten nuo luokkarajoituksetkin. Niistähän aiheutuu vain turhaa mielipahaa. Mutta jos tarkoitus on kisata jotenkin lähtökohdiltaan tasaväkisinä tiimeinä niin en näe henkilömäärän rajoitusta mitenkään perusteettomana. - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku |
#6
|
||||
|
||||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ottakaa lisää porukkaa autoon.....
Kyllä siellä tuloksien mukaa kahellakin äijällä sijoittuu paremmin kuin hyvin.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei anna luonto periks
![]() ![]() Kommenttini oli lähinnä tuota metsän vilinää koskeva..... Vaikka olen jo kanssa miltei veteraani-ikäinen ja ruumiinrakenteeni kuin Karelinilla,tosin miniatyyrikoossa,pitkä selkä/pitkät kädet ja persjalat,vähän vähemmän pituutta ja massaa,niin mulle on ihan sama onko autoissa 2 vai penkkimäärän/lavalle mahtumisen mukaan äijiä. Pääasia on et itellä on kivaa ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() oli aika koomisen näköstä touhua kun pienestä autosta tulee ukkoa ulos ja säntää pitkin mettää hakemaan rasteja toi on turha selitys että kyllä kahdellakin pärjää mut lisää sit tämmöseen porukkaan vielä yksi niin nehän voittaa sit aina ![]() en tiedä kyllä yhtään muuta autourheilu lajia jossa ukkoja on auto täys vai onko? kyllä lisä miehityksellä on vaan suuri vaikutus loppu tulokseen että turha väittää jotain muuta toisilla pitää olla koko kööri mukana että uskaltaa mennä metsään ![]() korjatkaa nyt noi säännöt 1. autossa vain kuski ja appari 2. luukut kiinni 3. rastin oton ja kuvauksen vois tehä appari yksin eli jonkunlainen vaijeri tai naru |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Asenteesta se on kiinni kuka voittaa ja kuka ei. Toiset uskaltaa mennä metsään ja toiset ei uskalla puhua rekisteröityneenä ![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Jaa mikäs on niin pieni auto ettei sovi kuin kaksi henkeä ?
Lainaus:
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki autot on niin pieniä, jos ei saa tarpeeksi hyvää huoltojoukkoa joka kuljettaa kaikki tavarat mukanaan, ja juoksee vierellä pari murrosta ja muutama pakillinen työkaluja mukana...
Kyllähän se näin on että 4 miestä on helvetin paljon enemmän kuin kaksi. Kaikilla ei ole mahdollisuutta hirveeseen joukkioon.
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3 |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Pickupit helposti kahden hengen autoja. Huoltoautoksi/pakettiautoksi rekisteröidyt myös.
Mutta alkuperäiseen aiheeseen: Veteraaniluokan huomioiminen palkintojenjaossa on erittäin OK. - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku |
#15
|
||||
|
||||
![]() Tämähän kirposi
Minusta voisi kaikki autot kelvata yhteen veteraaniluokkaan. Useinhan minä olisin saanut parempia sijoituksia protoluokassa. Väillä tulee mieleen siirtyä siihen.
Hauskaa tuolla ollaan pitämässä. Minusta kolme henkilöä on hyvä määrä. On turvallisempaa kun kuskin ei tarvitse hyppiä kuvattavaksi pahoissa paikoissa. Esim Heinolan yleisörasti. Rinne oli hinkattu aika liukkaaksi. Autosta siirtyminen kuvaamaan oli aika kikkailua. Siinä jos naru tai muu pettäisi. Auto valuisi yksinään alhaalla olijoiden sekaan. Tai sitten se ketju 2 hengen tiimeille. Ketju tasoittaisi 2 hengen tiimeillä eroa monen hengen tiimeihin. En näe suurta eroa rastien etsimisessä suurella joukolla. Hyvin ne löytyy suunnistusohjelman avulla. Ero tulee kuvan ottoajassa.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 17.02.2009 17:45 |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Joka autoonhan varmasti "sopii" vaikka 5 henkeä, mutta lukeehan säännöissäkin jo näin,
Kussakin autossa tulee olla vähintään kaksi kilpailijaa (kuljettaja ja apukuljettaja). Muiden apukuljettajien (”takapenkkiläisten”) määrää rajoittaa auton (rekisteriotteeseen merkitty) paikkaluku tai turvavöillä varustettujen istuinpaikkojen määrä (pienempi näistä kahdesta). harva huoltoauto on edes 3paikkaiseksi rekisteröity.. mitä tuollakin suurin osa kilvissä olevista peleistä on. Ja itse neljät kisat kahdestaan olleena voi aina vaan miettiä että kyllä ois homma helpompaa ja nopeampaa kun olis yks suunnistaja/ kuvaaja lisää.. mutta sehän on sitten jokaisen oma päätös montako apinaa sinne autoon ottaa jos vaan paikkoja,vöitä ja tilaa riittää. |