![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
käsittääkseni laji on maastoautojen suunnistus ja kestävyys kisa jossa testataan Niin kaluston kuin kuljettajien kestävyys. Ääni 24h. Kisalle. En usko että kuljettajien ikä ratkaisee kilpailuja. Mun mielestä "Sprint suunnistus" eri laji. .
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Warni tais olla aikanaan maastoautojen kestävyyskilpailu.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Minun ääneni menee,kisa 12h,ikäraja kuski 40v,anssivipinä ikä vapaa.
Osanottomaksu 50% 24h kisan hinnasta
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mu mielestä voi olla eri ikäluokkia mutta ei missään tapauksessa alennuksia osallistumis maksuhin... taitaa jotkut kilpailut mennä nytt jo muutenkin pakkasen puolelle?! tasarvoa tässä kysymyksessä..
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eiköhän noita luokkia jo nytkin ole kohtuullisen riittävästi. Tällä hetkellä Luumäen kisaan on ilmottautuneita vähän reilut kymmenen luokkaa kohti, lopullinen määrä jäänee johonkin 15 osallistujan kohteille per luokka. Tätä jos vielä aletaan pieniä niin eihän luokassaan enää aja kun muutama hassu tyyppi. Sehän innoittaakin todella osallistumaan.
Mitä kisan pituuteen tulee, niin yhden kisan vankalla kokemuksella voinen sanoa, että 24h tuntuis passaavan aika hyvin. Menee viä jotenkin suunnilleen samoilla silmillä, jos tajuais vaikka jättää sen valvomisharjottelun ja korkkien auki vääntelyn väliin edellisenä ehtoona. |
|
#6
|
||||
|
||||
Uusi luokka
Minä kyllä ajattelin ihan samaa ajoaikaa ja hintaa veteraani luokalle. Ainoa ero olisi imoittautuminen tähän luokkaan. Järjestäjille ei tuota lisävaivaa tuloslaskennan kannalta. Sinne lisätään vain uusi luokka. Tiedän tämän kun olen kyseisen tuloslaskentaojelman tehnyt. Kuvia tulee tarkastettavaksi ihan sama määrä.
Lisätyö näkyisi sitten palkintojen jaossa. Aikaa menee enemmän tilaisuuteen ja mahdolliset palkintojen kustannukset.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
|
#7
|
|||
|
|||
Kestävyyskilpa?
Vähän hymyilyttää tuo autokunnnan miehistö sääntö jos halutaan testata kaluston ja miehistön kestävyyttä niin kuski+apukuski pitäisi riittää.Nyt näyttää olevan jalkamiehiä metsä pullollaan etsimässä rasteja ja kuvaamassa.Taitaisi tulosluettelot muuttua jonkin verran jos rajaitettais tiimin kokoa
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
jappe: olisko veteraaneille sun mielestä vain yksi luokka eli proto vai vielä neljä eri luokkaa kaluston mukaan? Yhdellä veteraaniluokalla vois vielä saada edes palkintopallin täyteen?
Yksi ajaa modiautolla, toinen orkkiksella, jostain vielä löytyy kolmas ajamaan stanulla ni siinähän sitte ikämiehet selvittää paremmuusjärjestystä... Toki olisi mahdollista vaikka käyttää rengaskokoa suhteuttamaan pistemääriä tai ihan mitä vaan mut vaikka kuinka yrittää niin ei tähän mun mielestä saa samanlaista fiilistä kuin jossain veteraani motocrossissa eli että miehet on 30 vuotta sitten alottanu lajin ja oikeasti ottaa jo röykytys koville ja pyörätkin on 30 vuotta vanhoja... Naiset saa käyttää isompia renkaita, entäs jos sen sallisi myös riittävän vanhoille? |