Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.01.2003, 20:05
Vette90 Vette90 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.02
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 50
Perusasetus

Well, well....
-87 DIGIDASH = ongelmia. Itse en hankkisi kyseistä C4:sta. <img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle>
Jos olet kiinnostunut -90 mallista ja olet valmis maksamaan, ota yhteyttä.
Auto on varmasti www.oikotie.fi listoilla vieläkin ??

Danne


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Osakasko hyvä hankinta joker Tekniikka & Jutustelu 2 18.08.2007 08:40
matkalla ryssiin...viisumin hankinta patrol88 Chit-Chat 4 28.05.2006 21:39
rengas hankinta ajankohtainen TJ Tekniikka & Jutustelu 0 18.03.2006 17:05
Vanhan rangen hankinta? Tekniikka & Jutustelu 20 19.03.2004 22:27
Veten hankinta Vuosimallit 1984-1996 11 05.09.2003 07:28


Sivu luotu: 02:06 (GMT +2).