Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2009, 00:52
mosku mosku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Lohja,Finland.
Viestit: 245
Perusasetus

Joo, kiitos taas järjestävälle osapuolelle.

Oli ensimmäinen kerta meikäläisellä talvikelillä maastossa. Kivaa oli ja liukasta.
Täytyy kyllä sanoa että, ei voi normaali kaduntallaaja ymmärtää miten tuollainen 4X4-auto OIKEASTI etenee maastossa vaikka oisi hieman liukasta. Niin ja laskettiin me tytön kanssa pulkallakin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.02.2009, 08:51
Heering80:n Avatar
Heering80 Heering80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.12.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 437
Perusasetus

Täältä tulee kanssa kiitos järkkäreille ja mahtaville oppaillemme punaisessa HJ:ssä (?).

Volvo sai tulikasteen ja kaikki meni mahtavasti. Tuli opittua monta kikkaa maastossa etenemiseen, ja luultavasti hieman myös rohkeutta. Jalkaväkijoukot ottivat kuvia meidän etenemisestä; niitä olisi kiva nähdä täälläkin jos mahdollista!

-Riku
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.02.2009, 11:30
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.518
Perusasetus

Kiitokset taas. Olin testaamassa uutta jeepukkaa ekaa kertaa, ja kyllähän se kohtuu hyvin kulki. 30" monsteripyörät katupaineilla asettivat kuitenkin vähän rajoja etenemiselle. Eiköhän tähän saada muutosta jo ensi kerran ajoihin...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.02.2009, 14:25
Unski:n Avatar
Unski Unski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Kirkkonummi, .
Viestit: 103
Smile

Kenenköhän mahtaa olla se viininpunainen tj wrangleri, alko heti kiinnostamaan kun sattuu olemaan meikäläisen vanha auto.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.02.2009, 14:55
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.518
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Unski Näytä viesti
Kenenköhän mahtaa olla se viininpunainen tj wrangleri, alko heti kiinnostamaan kun sattuu olemaan meikäläisen vanha auto.
Minunhan se...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.02.2009, 22:36
Heering80:n Avatar
Heering80 Heering80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.12.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 437
Perusasetus

Nostetaans tätäkin hieman jos jollain sattuisi olemaan kuvia ystävänpäivältä..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.02.2009, 22:41
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Minunhan se...
sulla on väärä kuva tossa sun nimes yläpuolella ja miltäs nyt tuntuu olla Jeepin omistaja?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulmassa liukasteltiin sunnuntaina 19.10. Byrocrat Tapahtumat 60 27.10.2008 17:39
Kulmassa ajellaan 16.8. Byrocrat Tapahtumat 39 20.08.2008 19:13
Kulmassa ajellaan 24.5. Byrocrat Tapahtumat 12 25.05.2008 19:42
Helluntaiajelut Kulmassa la 10.5. Byrocrat Tapahtumat 27 11.05.2008 09:02
Kulmassa ajeltiin la 1.9. Byrocrat Tapahtumat 29 03.09.2007 15:26


Sivu luotu: 15:28 (GMT +2).