![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Oletko jo kokeillut Offipalsta Chattia? | |||
Kyllä! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 32,35% |
En... |
68 | 28,57% |
En vielä mutta aion kokeilla |
72 | 30,25% |
En meinaa kokeilla, palsta riittää minulle |
21 | 8,82% |
Äänestäneitä: 238. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Onko jäänyt huomaamatta, että sätissä pystyy reaalisti seuraamaan mitä palstalla tapahtuu... Niin ei tartte ravata ees taas.. ![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ymmärsitpäs.
![]() Lue nana alla oleva teksti uudelleen. Lihavoitu teksti erityisen tarkkaan. Kehitysehdotuksena esittäisin, että palstan puolella näkyisi ketä chatissa on, ettei tarvitsisi turhaan rampata katsomassa, onko siellä ketään. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yksilöllisesti voit käsittääkseni nähdä ko henkilön profiilista missä hän luuraa, jos et niin mitä se sulle kuuluu ketä missäkin on?? Chatissa pystyy näkemään ketä siellä idlaa sekä sen mitä palstalla tapahtuu. Onko se niin vaikeaa pitää chattia auki esim. toisella välilehdellä?? Tietysti hiiren käyttösormi saattaa väsyä jos joutuu klikkaamaan välilehtien välillä, "aivotkin" joutuu koetukselle kun pitää osata vaihtaa välilehdeltä välilehdelle.
|
||||
|
||||
![]()
Jaa mistäkön helvetistä sä tiedät mitä mä ymmärrän ja mitä en mut sen ymmärrän et sä et ymmärrä mistään mitään.
|
|||
|
|||
![]()
Äläpäs vähättele älyäni.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Viaton kehitysehdotus vain oli. Viimeksi muokannut Skorpioni : 13.02.2009 21:26 |
|
||||
|
||||
![]()
Hmm..... Odotin vaan vastausta siihen miksi palstan puolelta pitäisi nähdä ketä chatissa on..
Noo samapa tuo, itse kykenen siihen että idlaan chatissa ja samaan aikaan palsta on auki. Chatissa kun näkee kuka mihinkin topic:in replyää tai postaa uuden.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miksi chatin puolella pitää nähdä kuka replyää tai postaa, jos kerran pidät monta ikkunaa auki? Itse ehdin kyllä seurata sen palstan puolellakin. Jos sitten tarvitsee luetteloa, sen saa näppärästi tuosta 'uudet viestit' . ![]() Noniin, kiitos ja öitä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Täältä tähän.