![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ehei...... Maajussin sanoja lainaten: Ne on hyvät akselit alkuperäisissä kiinnikkeissään
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
kuulemma on tosi heikotkin...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Saiks tohon pelkkää etuvetoo? Nii ja volleporttaali akseleiden ex-omistajana voin sanoa että suorat ne akselit pitää olla ellei oo mokkilaiset
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
etu-hidas taka-hidas nelikko-hidas nelikko-nopea taka-nopea ja pienellä muutoksella: etu-nopea tai etu-nopea ja taka-hidas tämä saattaa kyl rikkoa jotain
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nyt on turattu käsijarrukin tähän. levy on eka mikä tuli nurkista vastaan.... eli Fiatin
![]() ja Wilwoodin mekaaninen satula. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hmmm... Mitäköhän saisi aikaiseksi kolmesta dana kakskymppisestä ja yhdestä NP kaksnollakasista... Wagoneerissa kun tuntuu olevan mukavat aavikkovälitykset..
Ja lisäksi ois vielä kolme kolmevaihteista ja yks nelivaihteinen manuaali... Mitenköhän noista rakentais jotain, sitten joskus talven hämärissä..? Ensimmäisenä pyörähti mielessä "liimata 2 kakskymppistä peräkkäin..onkohan hankala homma?!?!
|