![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Solihullissa on skotattu ja takaperän huohotin letku on vedetty vain oikean takapyörän tienoolle. Olisko sieltä mennyt vesi sisään? Jos pinionin stefa vuotaisi, tulisi öljy ulos ennemmin kun vesi menisi sisään. Muista kertoa palstalla mistä meni sisään kun löydät vuodon.
__________________
Juha |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mitä tapahtunut sj 413 perässä? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2008 21:24 |
| Vettä perässä | hanes | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.08.2007 06:26 |
| saako tällasta kiskoa perässä? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 10.06.2006 21:35 |
| Autolla ensin ja jalan perässä | MK | Chit-Chat | 1 | 04.03.2006 11:03 |
| mikä susnan perässä ääntelee | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.01.2004 20:29 | |