Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.02.2009, 09:32
Td5:n Avatar
Td5 Td5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.03
Sijainti: Vantaa, Suomi.
Viestit: 470
Perusasetus

Solihullissa on skotattu ja takaperän huohotin letku on vedetty vain oikean takapyörän tienoolle.
Olisko sieltä mennyt vesi sisään?
Jos pinionin stefa vuotaisi, tulisi öljy ulos ennemmin kun vesi menisi sisään.

Muista kertoa palstalla mistä meni sisään kun löydät vuodon.

__________________
Juha
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitä tapahtunut sj 413 perässä? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 24.09.2008 21:24
Vettä perässä hanes Tekniikka & Jutustelu 12 16.08.2007 06:26
saako tällasta kiskoa perässä? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 15 10.06.2006 21:35
Autolla ensin ja jalan perässä MK Chit-Chat 1 04.03.2006 11:03
mikä susnan perässä ääntelee Tekniikka & Jutustelu 8 20.01.2004 20:29


Sivu luotu: 01:05 (GMT +2).