![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ulosotto vaatii yksipuolisen tuomion ja on suhteellisen hidas prosessi, eli käräjille joutuu enivei. Voithan sä aina pidättää sen niljakkeen kämpästä sen omaisuutta vuokrasumman edestä.. ![]() nojoo,ei se nyt pitkän päälle ole mikään ratkaisu.. itse menisin yksinkertaisesti vain kantamaan sen kamat pihalle sieltä, jos ei muuten niin parin jääkaappipakastinyhdistelmä-kaverin kanssa. Simple as hell. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]() Mihinkään väkivaltaiseen ratkaisuun en oikeen lämpene. Kun omistaa talon ja sattuu töissäkin käymään niin minähän olen se maailman suurin rikollinen jos jotain tirvasen. Nuo ressukat kun kärsii siitä niin paljon. Onhan sillä muutamaan otteeseen ollut jo musta silmä kun on käynyt ränkyttämään väärille ihmisille. Mutta pitää huomenna käydä käräjäoikeudessa tekemässä tuo häätö homma. Pääsee siitäkin sitten eroon. Sossuunkin pitää varmaan soitella että ne kait hoitaa sen mahdolliset vuokravelat jos se ei niitä maksa. Sossuhan sen vuokrasta osan on maksanut. Pitää myös vinkua sossua maksamaan sen kämpän remontti, joka on aika epätodennäköistä että ne mitään maksaa.. |
|
|||
|
|||
![]()
Eikös tuolla huoneenvuokralaissa aikas selkeesti sanota vuokranantajan oikeudeksi purkaa vuokrasopimus ihan jopa pätevin syin. Siis purkaa, ei irtisanoa.
"61 § Vuokranantajan oikeus purkaa vuokrasopimus Vuokranantajalla on oikeus purkaa vuokrasopimus: ... 3) jos huoneistoa käytetään muuhun tarkoitukseen tai muulla tavalla kuin vuokrasopimusta tehtäessä on edellytetty; 4) jos vuokralainen viettää tai sallii vietettävän huoneistossa häiritsevää elämää; 5) jos vuokralainen hoitaa huoneistoa huonosti; tai 6) jos vuokralainen huoneistossa rikkoo, mitä terveyden tai järjestyksen säilyttämiseksi on säädetty tai määrätty." Itse kävin poliisit ja haastemiehet läpi kyselemässä. Kirjallinen purkamisilmoitus toimitettava todistettavasti, eli kaveri mukaan, vuokralaiselle. Purkaminen voidaan pistää käytäntöön vaikka saman tien. Tavaroihin ei vissiin saa itse koskea, mutta virka-apua saa pientä korvausta vastaan. E: en tosin joutunut (vielä) pistämään käytäntöön.
|
|||
|
|||
![]()
Kuvitellaan tilanne jossa vuokranantaja kävis omatoimisesti kantamassa äijän kamoineen pihalle, vaihtais lukot ja sanois että ittehän sä muutit kun sun sopimuskin loppui. Mielellään vielä juottais äijän niin känniin ettei se muista mitään.
![]() Mitäs siitä seuraisi? Sakot jos poliisi uskoo että vuokralainen on laittomasti kannettu ulos? |
|
|||
|
|||
![]() Sossusta vuokrarästitLainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla samalla paikkakunnalla olen joskus asunut kuin Nerdo ja muutama nimi pyörii vinhasti mielessä joka tuo voisi olla
![]() |