![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo onnittelut OkkiM:lle.Just äskettäin olin juttusilla ja hän kertoi et on väsy. Mukula kuulemma valvottaa öisin. No joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo. Pikkusen on se äänimerkki aktivoitunu yöaikaan. Ei mitää uutta tosin ja onhan mulla parinvuoden päästä saumaton tiimi. On kartanlukija kuski ja huoltomies, pieniä käsiä rassaamaan ahtaissa paikoissa.
|
||||
|
||||
|
Nonnii kuulkas kahville tarvis mennä suunnittelee tulevaa ja mahdollista heinolan kisaan menijöitä laskeskella, että jotta millä mennää, miten ja monelta... Siis kattomaanhan on kaik vissii menos... Elikkäs ke 11.2.2009 klo 19.00 mie meen ainakii, ettekä prkl jätä minnuu yksin, eli tulkeehan sillo???? Oon vissii jo tarpeeks väsyksissä, nyt nukkumaa...
Kolmosen mäki... KYM#3 |
|
|
||||
|
||||
|
Tullaan kahville jos jättäis päikkärit tälläkertaa väliin.
Jee jee posteljooni oli tuonnut yhden paketin. Nyt enää ootellaan holkkeja, toista laakeria ja stefoja eli enää pari kuukautta lisää niin vois olla ehkä ajoissa taas mukana.
KYM#1 |
|
|
||||
|
||||
|
tulaan kahville. tänään kävin taas vahinko tarkastajan juttusilla, eipä tarvinu hyväksyä tarjousta, ei heitä käsitykset kun 2000€ tarkastajan kanssa, eli voi olla et saat ticru tilata yksinään sen vinssin ennen kun tää juttu selviää.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mutta minkäs sille mahtaa jos vahinkotarkastaja sanoo että summa XX ja sä sanot että summa XX+2000€ niin etkai sä sille minkään mahda..? VAI??
|
|
|
|||
|
|||
|
Kyl niitä vakuutus vekkuleita voi/pitää ja joskus jopa kannattaa huudattaa. Pysy lujana!
|
|
|
||||
|
||||
|
asian voi riitauttaa mut nyt ensin lähtee paperit yhtiöön ja sit tulee uus tarjous ehkä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |