![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
toimii ja auttaa. ketjujahan ei saa laittaa liaan tiukalle! vähän kuuluu olla löysällä ni toimii ja putsaantuu. ihan oikeesti jos joutuu ajeleen paljon paksussa hangessa ni turha edes yrittää mun mielestä ettiä hyvää rengasta, mikään ei toimi tarpeeks hyvi. suosiolla vaan ketjut takarenkaisii ni rupee oikeesti etenemään! turha pelleillä pelkillä renkailla.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli HJ60:ssä alla kun ostin 205R16 jokku vanhat Hakkapeliitat, jokamutkassa tuntu että kumi "sortuu" alle.. Vaihdoin alle 31*10.5*15" BFG AT:t paljon parempi ajaa joka pinnalla, ainut missä ottaa 100-0 selkään on jäinen tie, jossa ei AT:illä voi muuta kuin harjoitella driftausta ;D
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ääni menee ehdottomasti Insa Saharalle jos verrataan BFG All Terrainiin!!! Vaihdoin 31" AT:t 235 Saharaan ja Jeep muuttui ainankin ihan toiseksi autoksi, menee lumessa todella hyvin ja loppui se karmea urien hakeminenkin valtatiellä. Ja 235/75/15" Sahara on vain aavistuksen matalampi kuin 31"/10,5"/15" BFG AT.
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Insoilla viime keväänä katkaisin hilusta takapakat...
Liikaakin oli pitoa auraamattomalla tiellä,painui n.15-20 pinnasta.Takavedolla siltikin kulki kun antoi vaan mennä,kunnes siis vanhat pakat paukkui... Nollakelillä,poljetulla/jäisellä tiellä pelottavan liukas ilman nastoja... Rengasmelu ja vierintävastus ei sitten saa olla ratkaisevaa kun insan saharaa haikailee auton alle,siinä oli BF parempi. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja edelliseen vois lisätä, että renkaat ei oo kovilla pakkasilla pyöreet kun muutaman kilsan jälkeen
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Monet halvat uusiorenkaat on BFG:tä parempia talvella, johtuen pehmeämmästä kumiseoksesta. Itsellä nyt takaveto-Hiluxissa 205/70r15 Colway AT:t ilman nastoja, sama kuvio kuin BFG AT, pito yllättävän hyvä - varsinkin kun on vähänkään enemmän lunta. Jos verrokina käyttää edellisiä nastarengassarjoja (Hakkapeliitta 235/75r15, ? 185r14) niin ei se pito paljoa heikompi ole, lukuunottamatta jäätä.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eipä nuo insat ole olleet kovinkaan kulmikkaat vielä ainakaan, kun ei ole seisonut "maastopaineilla" yhtään yötä vielää. Sitähän voi kokeilla kaikilla renkailla että jättää vaikka yöksi 0.5bar paineilla seisomaan johonkin -20C ja aamulla polkaisee maantienopeuksiin.. jympyttääkö??? Muutenkin matalilla paineilla tiellä ajaminen rassaa vähän helvetisti rengasta kuin rengasta..
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla | finvalp | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.05.2008 09:50 |
MYYTY: Range V8 -77 mettään tai tielle | solihull | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 07.03.2008 15:41 |
O: 33" TIELLE/metsään, eli ei pokkerssia | Vilkutin | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 21.08.2007 21:09 |