![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() saattoi olla etten "muistanut" vielä vaihtaa ![]() onko se laahain paha vaihtaa ,ketjuhan pitäis mennä vetämällä,vai?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ketju menee vetämällä, laaharia varten joutuu vähän purkamaan, mutta ne harvoin on ihan huonoja, jos koneessa on öljyjä ollut
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
no nyt loppuu kardaanista kulmat ulos joustossa,oli jo vääntänyt kardaanin kieroksi,
onko esim trail-gearin myymässä kardaani kitissä enemmän kulmaa kun tossa alkuperäsesä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
meinas olla tiukka mutta mahtui kumminkin ihan hyvin
![]() mitenkäs vuorsola oot kaasu vivustot laittanut ![]() ootko talvisotaan taas tulossa,pääsis vakoileen sun mersusta juttuja, |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kaasuvivusto toteutettu niin että olen pultannut siihen koneen takana olevaan lämmityslaitteen imuilma kanavan etuseinään 50X6 mm lattaraudan jonka pää osoittaa vasemmalle, siinä päässä on reikä jossa on G:n alkuperäisen kaasuvivuston "mullinsilmä" ( se alkuperäinen mullinsilmä systeemi oli jo jonkin edellisen omistajan toimesta modifioitu piloille joten sitä ei voinut hyödyntää). Sitten koneessa on samaisesta lattaraudasta vamistettu korvake pultattuna imusarjaan, ahtimelta tulevan putken takapuolelle, siinä on sellaisia valmiita kierteellisiä reikiä. Tässäkin kiinnikkeesä on vaastaava "mullinsilmä". Näiden "mullinsilmien välissä kulkee G:n alkuperäinen kaasuvivuston pitkittäistanko jossa on hiukan modifioitu vipujen asentoa. Tähän pitkittäistankoon kannataa jättää hiukan päittäisvälystä ettei kovassa jäkityksessä kaasu hirtä.
On meinaan melko villi tunne kun kallion reunalla auto villiintyy, automaatin kanssa se menee ja menee vaan, ja jos samassa käy vielä niin että sammuttimen kalvossa on pieni reikä, niin ei se perkele edes sammu vaikka olisi avaimet otettu virtalukosta, ja jarrut ei vaikuta mitenkään kun pikkupuolella on niin älyttömästi voimaa... sinne se sitten pysähtyi, ison kiven päälle kun kaikki pyörät oli ilmassa... Ollan kyllä tulossa talvisotaan mutta toisella (oliivin vihreällä) autolla, kyseisestä turbomoottorillisesta kulkineesta on kone purettuna, Turbo, suuttimet, laturi, startti, laatikko, ym kävi huollossa ja muutenkin vaihdellaan varmuuden vuoksi kaikki kuluvat osat öljypumppua myöten. Mutta tule juttelemaan ja kyselemään jos joku kohta mietityttää. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vihdoin on se on yhtenä kappaleena. Ei ole vielä vaan ajakunnossa. Kaasun välitys on vielä moottoriin ja muut perus hommat(ilmausta, sähköjä, nesteet).
Tosin kaasu on vähän kysymysmerkki, millä tavalla sen toteuttaa. Tekeekö vivut vai ottaako vaijerin jostain käyttöön. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mistä oot ton snorkkelin hommannut? tarvis omaankin joku kököstellä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Remedyn tuleva Alan Wake | mikjus | Chit-Chat | 2 | 09.05.2010 17:21 |
Tuleva haulikkomies??? | Poor | Chit-Chat | 3 | 16.09.2007 17:55 |
Kierrejousen sisälle tuleva pohjaanlyöntikumi | MK | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.10.2004 07:10 |
Tuleva kokoontuminen!! | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 07.07.2004 19:22 |
Tuleva käly | Elmo | Jokes | 0 | 20.06.2002 13:07 |