![]() |
|
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
> kamat kii ja paanalle. sit alko ongelmat ,eli ajotietokone rupes herjaa hurjana Okei, hyvä unohdin tämänkin sanoa. Hyvä kun tulee puheeksi niin kaikki tietää mitä odottaa. Tää johtuu siitä, että kojetaulun ja mittariston valojen himmennin himmentää myös mankkaa. Kun otat orkkis mankan pois niin himmennin ei enää saakaan himmennettyä ja CCM-tietokone hiffaa tämän ja lyö mittaristoon SYS -errorin päälle jollin 20s välein nopeusmittarissa vilkkuu SYS - kivaa Sinne pitää siis tosiaan laittaa joku vastus väliin jotta CCM luulee orkkismankan olevan paikallaan.Hauskaa tässä on se, että kaikilla ei tätä ongelmaa ilmene. Ohjeet tolle vastus-fiksaukselle löytää netistä. Taannoin jossain törmäsin niihin mutta en ole varma missä. Oisko ollut www.corvetteactioncenter.com ja hakuun SYS. > ZR-1: Tonnin paukku tuosta tuli markoissa.. Töitä 2 x 8t... Halvalla sait. 16 x 50e = 800e eli 4756mk. Samaan haitariin siis kuin mun saama arvio. Tää ei ole C4 vaan C5 mutta varmaan teidänkin mielestä mielenkiintoinen, vähän mittavampi projekti http://forums.corvetteforum.com/zerothread?id=415731Toni Edited by - ToniH on 03/01/2003 22:36:45
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| CLIFFORD-kaukosäätimen sielunelämä... | Pete4WD | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2006 20:06 |