Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2009, 22:02
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Nuo viisteet tuossa lukkoholkin hampaissa ei ole hyväksi.
Tietysti helpottaa lukon kytkeytymistä,mutta vaatii pirusti voimaa että pysyy päällä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.01.2009, 22:06
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Vois joo olla parempi kun olis vain lyhyt pätkä viistettä kärjessä, mutta jos ei suostu takuuseen tai vastaavasti tekemään niin saa olla korjaamatta..
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2009, 21:01
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Aika ihme, et tollai paukkuu noi holkit. Omissa osissa taitaa olla materiaali hyvää, kun ei tollasia ole esiintyny. Lukon edellinen omistaja oli kyllä yhen holkin siitä aikoinaan tuhonnu, mut silloin oli holkki heiveröisempi. En tiiä oisko kytkentä hampaiden lukumäärällä merkitystä. Voiskohan tossa tasauspyörästön kuoren päädyssä olevis hampaissa olla sanomista. Siis että ei ole "linjassa" kaikki keskenään eli yks hammas osuu muita "ennen" vastahampaaseen.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski

Viimeksi muokannut HRD : 31.01.2009 21:07
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.01.2009, 22:06
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

kyllä ne mun mielestä aikas tasaisesti sinne osuu..

no nyt ajellaan ilman lukkoa oli hieno pitkästä aikaa päästä ajopaikoille asti ja auto vieläkin ehjä oli vain niin pimeää ettei pitkään viittinyt ajella. :P
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.02.2009, 16:34
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Pari kuvaa laittaa ei oikein mitään saanu aikaiseksi tänään. Sähköjä laitellut.



Tuosta pitäisi paineilmalle säiliö tehdä.



Ja vähän parempi kuva ruiskun luovuttajasta.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.02.2009, 21:27
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Kohta varmaan konkurssi edessä kun lähti lukon holkki taas laittoon ja vetoakseli samoin,.. HUOH

No purinpa sitten edes vähän swiftistä osia irti kattoo jos huomen kerkiää jatkaan.

__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.02.2009, 22:54
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 741
Perusasetus

ECU koodit


Kiitos kuvasta. Minkä vuotinen luovuttaja raato on? Koitan edelleen tulkita osanumeroita. Saanko laittaa sinun kuvasi omalle Swift ECM sivulle?

Sinun ECM vm ???
33920-62B7 0
112000-0890

Juuson Raato vm 91
33920-63B7 3
112000-0493

Juuson "varamoottori" vm ???
33920-63B7 2
112000-0492


112000 jälkeen oleva mumero saattaisi olla valmistus viikko/vuosi. Tosin Juuson raadossa auton paperit on 91. Voihan purkki tietenkin olla vaihdettu joskus. Tämän numeron viimeinen digitti näyttää olevan lisäksi painettu osanumeron perään erikseen. Onko jollain Suzuki - gurulla tietoa miten näitä Suzukin osanumeroita tulkitaan?

Jos avaat ECM lootan, niin ota mahdollisimman tarkka kuva piirikortista. Koitan silmämääräisesti vertailla onko eroja mulla oleviin. Mikäli muilla "asiasta innostuneilla on samanlaisia Swistin ECM purkkeja, niin kuvat sisältä ja ulkoa sekä auton vm tiedot kiinnostavat. Tiedoista voi olla hyötyä osien vaihtokelpoisuutta arvioitaessa.

t. Juha
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj413 pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2008 18:17
m:suzuki sj413 Jukkis O/M/V Ajoneuvot 3 14.05.2008 10:33
M:Suzuki SJ413 AVO Trisi O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2008 20:19
M:Suzuki Sj413 LWB Jyki O/M/V Muut 0 03.08.2005 08:04
Suzuki Sj413 levyjarrut BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 18:23


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).