![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nuo viisteet tuossa lukkoholkin hampaissa ei ole hyväksi. Tietysti helpottaa lukon kytkeytymistä,mutta vaatii pirusti voimaa että pysyy päällä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vois joo olla parempi kun olis vain lyhyt pätkä viistettä kärjessä, mutta jos ei suostu takuuseen tai vastaavasti tekemään niin saa olla korjaamatta..
__________________
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Aika ihme, et tollai paukkuu noi holkit. Omissa osissa taitaa olla materiaali hyvää, kun ei tollasia ole esiintyny. Lukon edellinen omistaja oli kyllä yhen holkin siitä aikoinaan tuhonnu, mut silloin oli holkki heiveröisempi. En tiiä oisko kytkentä hampaiden lukumäärällä merkitystä.
Voiskohan tossa tasauspyörästön kuoren päädyssä olevis hampaissa olla sanomista. Siis että ei ole "linjassa" kaikki keskenään eli yks hammas osuu muita "ennen" vastahampaaseen.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski Viimeksi muokannut HRD : 31.01.2009 21:07 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kyllä ne mun mielestä aikas tasaisesti sinne osuu..
no nyt ajellaan ilman lukkoa oli hieno pitkästä aikaa päästä ajopaikoille asti ja auto vieläkin ehjä oli vain niin pimeää ettei pitkään viittinyt ajella. :P
__________________
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pari kuvaa laittaa ei oikein mitään saanu aikaiseksi tänään. Sähköjä laitellut.
Tuosta pitäisi paineilmalle säiliö tehdä. Ja vähän parempi kuva ruiskun luovuttajasta.
__________________
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kohta varmaan konkurssi edessä kun lähti lukon holkki taas laittoon ja vetoakseli samoin,.. HUOH
![]() No purinpa sitten edes vähän swiftistä osia irti kattoo jos huomen kerkiää jatkaan.
__________________
|
|
#7
|
||||
|
||||
ECU koodit
Kiitos kuvasta. Minkä vuotinen luovuttaja raato on? Koitan edelleen tulkita osanumeroita. Saanko laittaa sinun kuvasi omalle Swift ECM sivulle?
Sinun ECM vm ??? 33920-62B7 0 112000-0890 Juuson Raato vm 91 33920-63B7 3 112000-0493 Juuson "varamoottori" vm ??? 33920-63B7 2 112000-0492 112000 jälkeen oleva mumero saattaisi olla valmistus viikko/vuosi. Tosin Juuson raadossa auton paperit on 91. Voihan purkki tietenkin olla vaihdettu joskus. Tämän numeron viimeinen digitti näyttää olevan lisäksi painettu osanumeron perään erikseen. Onko jollain Suzuki - gurulla tietoa miten näitä Suzukin osanumeroita tulkitaan? Jos avaat ECM lootan, niin ota mahdollisimman tarkka kuva piirikortista. Koitan silmämääräisesti vertailla onko eroja mulla oleviin. Mikäli muilla "asiasta innostuneilla on samanlaisia Swistin ECM purkkeja, niin kuvat sisältä ja ulkoa sekä auton vm tiedot kiinnostavat. Tiedoista voi olla hyötyä osien vaihtokelpoisuutta arvioitaessa. t. Juha |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
| m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
| M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
| M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
| Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |