![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eikös ristikoiden kuulu ollakkin juurikin noin että ovat samoin päin näin ainakin itse olen asian ymmärtänyt? pääseekö muuten noi pultin päät ottaan kiinni noihin niveliin taitaa vaan näyttää tuossa kuvassa siltä. Eikös tuon pitäisi olla oikeinkin toimiva systeemi ainakin mun mielestä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuvan perusteella jos pultit ottaa kiinni niveleen niin silloin on jo jotain muutakin raskaasti särki.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Samanlaiselta näyttää ku gm:n tuplaristikko, eli eiköhän kestä.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hienoja on kuvat joo mut mietippä meneekös näissä kikottimissa kartaanit aina noin Yhden suuntaisesti jne ,no sen tiedän että sinä nyt varmaan mittailet ne kaiken mailman lasereilla,minä EN ja sen kestää minkä kestää joten teen välikartaanini niinkuin teen enkä kangistu kaavoihin (:
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=kares;529325 meneekös näissä kikottimissa kartaanit aina noin Yhden suuntaisesti jne ,sen kestää minkä kestää joten teen välikartaanini niinkuin teen enkä kangistu kaavoihin (:[/QUOTE]
ei mene sehän on juu varma, eikä siinä mitään laasereitakaan tarvita... =) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |