![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Menit sitten pilaamaan hyvän murikan...
|
||||
|
||||
![]()
VOI VITTU miten pilalle onkin mennyt
Melkein sanoisin että makitasentteri on ainoa vaihtoehto tuon ehjäämiseen mutta en viitsi sanoa ettei mee VITTUILUN puolelle ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hitto että tosta kaavausaineesta onkin hyvin luettavissa tuo kuvio. Mitäs se muuten sitten on?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ehkäpä se on tuon ns. keltaisen, paketissa mukana olleen värin tarkoitus että se jättää selvemmän kuvion hampaaseen, meillä ei ole väriainetta myynnissä, eikä kuparirasvaa tai siiheen sopivaa tervaakaan.
|
|||
|
|||
![]()
Täältä maalta annetaan ääni tuolle tervalle !!!
Löytyy aina varastoista , koska "hiihtimet" täytyy rasvata säännöllisen epäsäännöllisesti . Nii ja sit kun saa rosmot kiinni tallilta , nii tervaa ne ensin ja sitte kierittelee höyhenissä ... ![]() Tosiassa olen siis "pilannut" useamman perän tuolla alumiini/kuparipastalla ... Anteeksi !!! ( muuta ei siihen hätään tallilta ole löytynyt ) Berttan murikalla on vedetty "kuparipasta"-säädön jälkeen rapiat 50 000 km ja ei anakaan vielä ole poikinut laakerit ....??!!!??? Osan matkasta on pyärinyt alla viela 38:t ... traileria ja catepillarin pikkukaivuriakin on vedelty ... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
noissakin kokeiluissa jokaisen aineen jälkeen pesin osat hautatervaa taisi olla ja se on liian notkeeta, ei siitä selkeää kuvion jälkeä jää kun se ei ole peittävää. kuvassa näkyy läppäys jälki läpi eikä kuvion jälki itse käyttäisin tota väriainetta, mutta samahan se on millä sen värjää jos jää selkeä jälki! Viimeksi muokannut tare : 28.01.2009 18:17 |
|
|||
|
|||
![]()
Spray maalilla minä oon säädelly.. Onko pilalla?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
väriaineella ja nivan etuperä
puhelimella ei vaan saa parhaita kuvia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tuning-miesten ratkaisu rengaskulmien säätöön... | Jokari | Chit-Chat | 6 | 07.02.2007 16:53 |
apuva 2-t koneen säätöön | Nasty | Chit-Chat | 7 | 27.04.2006 19:46 |