![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Olisko kokoontuminen Lapin TB:llä joskus 8.00 ja siitä lähtö kohti Nokiaa 8.30 ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kunhan vaa muistaa joku poimii nanan matkalla
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Kukahan mahtais muistaa.....
|
||||
|
||||
|
Mä olisin klo 9 lähtö TB:lt kannalla
|
||||
|
||||
|
Sinne ois tarkotus tulla... saa nähä tullaanko omalla pelillä mettään asti...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Rompe liittyy mukaan letkaan jos siltä tuntuu..
|
||||
|
||||
|
Aina tuntuu, kun on tarpeex tiukkaa....
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Ajattelin vaan porukan tietäen, et jos puol ysiltä pitäs lähtee, niin todellisuudessa on lähempänä ysiä se lähtö. Fonecta arpoi matkan pituudeksi TB:ltä n.120 km ja ajaksi 2h 10min!! |
|
|
||||
|
||||
|
Nana menee sinne jonnekin tien varteen sit venttaa valmiiks.. joku sit vaan lassoo lavalle
![]() Et ei tartte ainakaan nanaa oottaa... Toivottavasti ei oo kauheesti pakkasta.. voip paikat kangistuu.. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Onkos kellää vinssiapinan paikka vapaana..? jos vaikka tulis semmonen mahdollisuus, et pääsis livahtamaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli eurassa noin 8.47 liityn mukaan letkaan.