Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2009, 21:11
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

No niin tuommoinen siittä lukon uudesta holkista tuli.



Ja vanhan holkin viimeinen palakin löyty



Ja tänään käytiin tämmöinen hakemassa josta pitäisi ruisku takavarikoida ja jarru satulat jossain vaiheessa.



Ja sitten huonompia uutisia elikkä lukossa taas joku pielessä ei toimi enään kauan se toimikin varmaan 12h mutta ei jostain syystä löytynyt motivaatioo tutkia mikä on, mutta ensi vkl täytyy katsoa. Ja tuota ruiskua alkaa suunnitteleen :P Voi vaan olla motivaatio pulaa jos se lukko oikeesti taas on kaput.

__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2009, 21:29
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Tarkista että lukon puoleinen vetari ei ole kiertynyt boorien kohdalta.
Mulla oli vetarin kiertymisongelmaa vastaavassa lukossa.Holkki alkaa kanittamaan rihloilla eikä mene päälle/pois

Alatko milloin asentamaan ruiskua paikoilleen?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2009, 21:32
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Booreissa epäilen vikaa olevan, mutta mitä pimees kokeilin niin tuntu että lukko olis jäänyt päälle asentoon, mikä meinais että boorit sileet tai sit jotain muuta yhtä kivaa.. mutta ensi perjantaina tai lauantaina tutkitaan asiaa.

Yritetään jos ensi viikonloppuna pääsisi aloittamaan asiaan perehtymisen. Äkkiä se tarttis saada ajoon :P oli se niin hieno ajella kun meni hiljaa, mutta laski kyl kiinnostusta taas kummasti kun lukko temppuilee jälleen.

Kyllä sen sit huomaat kun ruiskun kanssa alan tappeleen kun alkaa puhelin soida
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.01.2009, 21:40
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Mulla kävi näin:







Myöhemmän evoluution HackLock:eissa on käytetty paksumpi seinämäistä lukkoholkkia.


Ajettiin kyllä Raision kisoissa vielä toinen kierros,vaikka lukkoholkin palat oli perän pohjalla.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.01.2009, 21:42
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Vähän tuommoista jälkee oli omassakin booritukses holkki vaurion jälkeen, mutta ei noin pahasti. olis se vaan pitänyt arbbi ostaa kohta sen verran jo rahaa mennyt et olis arbin saanut.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.01.2009, 21:49
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤ Näytä viesti
Vähän tuommoista jälkee oli omassakin booritukses holkki vaurion jälkeen, mutta ei noin pahasti. olis se vaan pitänyt arbbi ostaa kohta sen verran jo rahaa mennyt et olis arbin saanut.

Saman syyn takia minä siirryin yhden kisakauden jälkeen ARB:n tuotteisiin.Jouduin vaan päivittämään akselit samalla 413:n akseleiksi.

Hommaa taakse ARB ja muokkaa tuo holkkilukko etuperään.Kyllä se siellä kestää,kun ei pakilla revittele.Vetarin saat teetettyä Seppä Häkkisellä.

Suzukin original,KAM ja HackLock lukkojen heikkous on siinä,että takana lukkoholkin joutuu laittamaan lyhyemmän vetarin puolelle.Lyhyessä vetarissa on vähemmän kiertymisvaraa "sileällä" osalla.Kestäisi paremmin kun olisi pitemmän vetarin puolella.

Olen huomannut sen ilmiön ARB:n lukon kanssa,kun takana lyhemmät vetarit on aina booreista kiertyneitä ja pitemmät ei.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.01.2009, 21:46
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 714
Perusasetus

Suzuki EFI


Kun pääset purkamisessa niin pitkälle, että ECM:n tyyppikilpi näkyy niin olen kiinnostunut sen tiedoista. Kuva olisi hyvä ja tiedot auton vuosimallista.

Menestystä EFI muutokseen.
http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...Suzuki_ECU.htm
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.01.2009, 21:53
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säätäjä_setä Näytä viesti
Kun pääset purkamisessa niin pitkälle, että ECM:n tyyppikilpi näkyy niin olen kiinnostunut sen tiedoista. Kuva olisi hyvä ja tiedot auton vuosimallista.

Menestystä EFI muutokseen.
http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...Suzuki_ECU.htm
Mikä sinua kiinostaa niissä tyyppitiedoissa?
Minulla on kolme Swiftin ECM:ää,voin katsoa niistä tietoja jos tarvitset

Kaitsu
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@elisanet.fi
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.01.2009, 22:03
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Mut toi lukko on nyt kyllä niin helpoissa tilanteissa rikkunut että ihmettelen kummasti.

Varmaan tossa yhdellä tutullakin saa vetarin teetettyä, mutta sitten joutuisi ostaan uuden takaperän tai tekeen jonkun levyn tuon reijän paikalle ja reiittään etuperänkin. Ja mikä eniten haittaa niin ei annat budjetti nyt kyl enään myöden ostaa mitään tuohon. Mutta katsotaan nyt mitä siellä takaperässä on. Yks mitä meinasin heti alkuun et olis laittanut ton holkin eteen ja taakse automaatti lukko kun ne nyt ei ihan kauheissa hinnoissa ole.

Ja kyllähän mä voin kuvat ja tiedot ottaa kun pääsee ruiskun kimppuun.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.01.2009, 22:04
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Voisi olla ihan mielenkiintoista juttuu tuolla sun linkin takana, mutta kun on enkuksi niin eipä ymmärrä sanaakaan
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.01.2009, 22:05
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 714
Perusasetus

Kiitoksia.
Koitan päästä jyvälle miten ECUn tyyppikilpeä tulkitaan. Itsellä on kaksi Swiftin boxia. Tyyppikilvessä yhden numeron ero, mutta en ole löytänyt mitään teknistä eroa. Myös mikrokontrollerin numerot ovat samoja mikä viittaa samaan softaan molemmissa.

http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...U/D3_label.jpg
http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...r_A3_label.jpg

t. Juha
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj413 pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2008 18:17
m:suzuki sj413 Jukkis O/M/V Ajoneuvot 3 14.05.2008 10:33
M:Suzuki SJ413 AVO Trisi O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2008 20:19
M:Suzuki Sj413 LWB Jyki O/M/V Muut 0 03.08.2005 08:04
Suzuki Sj413 levyjarrut BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 18:23


Sivu luotu: 07:37 (GMT +2).