![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No niin tuommoinen siittä lukon uudesta holkista tuli. Ja vanhan holkin viimeinen palakin löyty Ja tänään käytiin tämmöinen hakemassa josta pitäisi ruisku takavarikoida ja jarru satulat jossain vaiheessa. Ja sitten huonompia uutisia elikkä lukossa taas joku pielessä ei toimi enään kauan se toimikin varmaan 12h ![]()
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tarkista että lukon puoleinen vetari ei ole kiertynyt boorien kohdalta.
Mulla oli vetarin kiertymisongelmaa vastaavassa lukossa.Holkki alkaa kanittamaan rihloilla eikä mene päälle/pois Alatko milloin asentamaan ruiskua paikoilleen? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Booreissa epäilen vikaa olevan, mutta mitä pimees kokeilin niin tuntu että lukko olis jäänyt päälle asentoon, mikä meinais että boorit sileet tai sit jotain muuta yhtä kivaa.. mutta ensi perjantaina tai lauantaina tutkitaan asiaa.
Yritetään jos ensi viikonloppuna pääsisi aloittamaan asiaan perehtymisen. Äkkiä se tarttis saada ajoon :P oli se niin hieno ajella kun meni hiljaa, mutta laski kyl kiinnostusta taas kummasti kun lukko temppuilee jälleen. Kyllä sen sit huomaat kun ruiskun kanssa alan tappeleen kun alkaa puhelin soida ![]()
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kävi näin:
Myöhemmän evoluution HackLock:eissa on käytetty paksumpi seinämäistä lukkoholkkia. Ajettiin kyllä Raision kisoissa vielä toinen kierros,vaikka lukkoholkin palat oli perän pohjalla. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vähän tuommoista jälkee oli omassakin booritukses holkki vaurion jälkeen, mutta ei noin pahasti. olis se vaan pitänyt arbbi ostaa kohta sen verran jo rahaa mennyt et olis arbin saanut.
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saman syyn takia minä siirryin yhden kisakauden jälkeen ARB:n tuotteisiin.Jouduin vaan päivittämään akselit samalla 413:n akseleiksi. Hommaa taakse ARB ja muokkaa tuo holkkilukko etuperään.Kyllä se siellä kestää,kun ei pakilla revittele.Vetarin saat teetettyä Seppä Häkkisellä. Suzukin original,KAM ja HackLock lukkojen heikkous on siinä,että takana lukkoholkin joutuu laittamaan lyhyemmän vetarin puolelle.Lyhyessä vetarissa on vähemmän kiertymisvaraa "sileällä" osalla.Kestäisi paremmin kun olisi pitemmän vetarin puolella. Olen huomannut sen ilmiön ARB:n lukon kanssa,kun takana lyhemmät vetarit on aina booreista kiertyneitä ja pitemmät ei. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Suzuki EFI
Kun pääset purkamisessa niin pitkälle, että ECM:n tyyppikilpi näkyy niin olen kiinnostunut sen tiedoista. Kuva olisi hyvä ja tiedot auton vuosimallista.
Menestystä EFI muutokseen. http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...Suzuki_ECU.htm |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulla on kolme Swiftin ECM:ää,voin katsoa niistä tietoja jos tarvitset Kaitsu Hämeenkyrö 040 5887325 racingrabbit@elisanet.fi |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mut toi lukko on nyt kyllä niin helpoissa tilanteissa rikkunut että ihmettelen kummasti.
Varmaan tossa yhdellä tutullakin saa vetarin teetettyä, mutta sitten joutuisi ostaan uuden takaperän tai tekeen jonkun levyn tuon reijän paikalle ja reiittään etuperänkin. Ja mikä eniten haittaa niin ei annat budjetti nyt kyl enään myöden ostaa mitään tuohon. ![]() Ja kyllähän mä voin kuvat ja tiedot ottaa kun pääsee ruiskun kimppuun.
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Voisi olla ihan mielenkiintoista juttuu tuolla sun linkin takana, mutta kun on enkuksi niin eipä ymmärrä sanaakaan
![]()
__________________
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia.
Koitan päästä jyvälle miten ECUn tyyppikilpeä tulkitaan. Itsellä on kaksi Swiftin boxia. Tyyppikilvessä yhden numeron ero, mutta en ole löytänyt mitään teknistä eroa. Myös mikrokontrollerin numerot ovat samoja mikä viittaa samaan softaan molemmissa. http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...U/D3_label.jpg http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...r_A3_label.jpg t. Juha |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |