Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2009, 19:42
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Myydään

Do diin,Tilanteet kiihtyvät.Pistetään nyt uusi hinta:...Siirtopyörillä alk.2000e/tarjousten perusteella,Eli Huutokaupalla. Huutokauppa päättyköön vaikka To 29.1.

Myydään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.01.2009, 20:16
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Highway to Hell,..Eli Sivutietä hankaluuksiin :-D Tarjotakkin voi/saa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.02.2009, 17:10
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Jooh,Ensviikolla käytän leimassa,Hinta leimattuna,siirtopyörillä:2400e.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.02.2009, 09:45
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Vielä on kaupan hyllyllä tämännii peli.Ostakee!! :-D
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.02.2009, 20:41
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Hiluksi ON vielä pihassa,ja ajossa.VAIHTOA voi myös ehdotella,Tojotat,GM:n Jenkit,Voortit,EN ota moparia, Yms.vihollisten tuotteita :-D,Tarjota saa kaikenlaista,Ihan ilematteeksi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.02.2009, 20:49
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

Onko se nyt katsastettu?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.02.2009, 21:14
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jonas_k Näytä viesti
Onko se nyt katsastettu?
No ei ole edes kerennyt käyttämään,kun on saanut taas töissä painia ihan vitutukseen asti.Ennen myyntiä voin leimalla käyttää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Hilux 4x4 Morjenz O/M/V Ajoneuvot 0 23.03.2007 01:17
hilux 2.4 tdi O/M/V Ajoneuvot 7 13.01.2006 18:31
M: Hilux 4x4 vm.-84 Arska O/M/V Muut 20 22.10.2005 15:28
M. Hilux 4X4 vm.90 iroc O/M/V Muut 2 10.04.2005 10:03
M:Hilux 4X4 2.4d -88 O/M/V Muut 0 08.04.2005 18:24


Sivu luotu: 02:43 (GMT +2).