Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 24.01.2009, 23:30
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
titta pÅ tyyppikilpi, lukenee joko pv massa tai "junapaino" eli yhdistelmämassa, tulis olla 8500 kg jotta menis 3500 jarrullinen
Mutku ei noissa 90 -luvun puolivälin vehkeissä ole mitään junapainoja merkattu.

Rekisteriotteessa lukee vain se kg määrä, joka on pienin näistä:

- vetokoukun tyyppikilvessä mainittu suurin sallittu kg -määrä
- valmistajan antama suurin sallittu vetokoukun vetopaino

Viimeksi viime keväänä näiden kanssa painin ratsiassa tien päällä,
joten jos nyt on tullut vanhoja autoja koskevia "junapainoja",
niin se on kyllä mennyt ohi korvien...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kevyt peräkärry maasturiin H@nde Tekniikka & Jutustelu 10 12.07.2015 00:47
M:kevyt k-a:n lava Humu O/M/V Muut 2 18.03.2006 11:12
liian kevyt veturi! battis Tekniikka & Jutustelu 1 24.06.2005 10:30
Kevyt kuljetuskaluston pääkirjoitus mki Tekniikka & Jutustelu 12 19.10.2004 07:50


Sivu luotu: 06:49 (GMT +2).