Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.01.2009, 19:57
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Ihan hatusta. Hanomag.

__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
  #2  
Vanha 31.07.2009, 20:20
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

Näin hyvä topikki, pitääpä upittaa !

Eli WTF?
  #3  
Vanha 31.07.2009, 21:06
Larsanjus:n Avatar
Larsanjus Larsanjus ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: Hyvinge
Viestit: 99
Perusasetus

Toi on selkeesti jonkunnäkönen majakka sisäpuolelta?
  #4  
Vanha 31.07.2009, 23:12
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T€€MU Näytä viesti
Näin hyvä topikki, pitääpä upittaa !

Eli WTF?
En noista sähkölaitteista tajuu mitään, mutta kauheesti kärpäsiä, perhosia, yms. pikkuötököitä ja ilmeisen elottomia vielä, kauheeta.
  #5  
Vanha 01.08.2009, 14:09
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T€€MU Näytä viesti
Näin hyvä topikki, pitääpä upittaa !

Eli WTF?
Jospas nuo eivät olekaan mitään valoja... Ehkä hieman kaukaa haettua... Tämä on jokin lähetin jostain radiomastosta.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
  #6  
Vanha 01.08.2009, 14:55
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Saaks noilla jotenkin yhteyden ufoihin?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
  #7  
Vanha 01.08.2009, 20:30
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T€€MU Näytä viesti
Näin hyvä topikki, pitääpä upittaa !

Eli WTF?
Jonkun ison pihan tai vastaavan laajan alueen valotolppa?
  #8  
Vanha 02.08.2009, 13:51
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

No saatari ku oli heleppo, tuolta tolpan nokasta tuo lamppurivistö löytyy..
  #9  
Vanha 14.08.2009, 01:01
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Vaikken ookkaan koskaan mitään arvannut enkä varsinkaan nyt tiiä oikeeta vastausta, niin kysytään silti. Mikä on tämä ötökkä? Hämähäkki löytyi tällä viikolla Maarianhaminalaisen hotellin käytävän seinältä? Ainakin se on kohtuu kookas kotimannermaiseen mittapuuhun verrattuna...

  #10  
Vanha 14.08.2009, 01:10
vhanhisuanto vhanhisuanto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.07
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 130
Perusasetus

Jos ei ole minkään laivan matkassa tullut etelän vieras niin veikkaisin Rantahämähäkkiä tai Isorantahämähäkkiä, muistaakseni Suomen suurimmaksi kasvavat lajit. Voi olla myös laihtunut, jo kuolemaa tekevä Ristihämähäkkinaaras, törmäsin itse pihalla tuollaiseen pieniperseiseen josta en ristiä erottanut kuin vasta kameralla makrokuvan otettuani.

Viimeksi muokannut vhanhisuanto : 14.08.2009 01:13
  #11  
Vanha 14.08.2009, 01:31
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Tiiä tosta kuolemaa tekemisestä, kun kuitenkin kolmen päivän aikana pitkin hotellin käytävää siirtyili paikasta toiseen, mutta eihän tuo välttämättä mitään todista...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
däm Däm dämdädädäädä Part 2 Repro Linkit 8 27.08.2005 15:25
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... veejii Chit-Chat 11 26.08.2005 09:59
Part numbers Mäddi Vuosimallit 1984-1996 2 14.01.2004 22:07
Which part of PetriSimolin.COM you use? Lars This And That 5 24.07.2003 09:34


Sivu luotu: 01:34 (GMT +2).