![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sopii metsään. Akselit tod. näköisesti Dana44. Välitykset ehkä 3,5:1 vai oliko se 3,7:1 luokkaa, joten aavistuksen harvat, mutta kyllähän noita Wagoneereja aikoinaan aikas pirusti safareita kolus. Mut sit ne on ajan saatossa rapisseet pois käytöstä. Onks millä koneella ja laatikolla??
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vähän aavikkovälityksethän niissä on! Oma oli jotain -75? ja pikkupyörillä ravisti ajatuksen ukosta ulos kivikossa! Vahva tekniikka kuitenkin, jos kytkintä ei lasketa mukaan. Nii ja D44 oli kummassakin päässä.
Viimeksi muokannut -Jarkko- : 16.01.2009 22:45 Perustelu: ei osaa kirjoittaa. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jos se on alkuperäinen "pikuppi" ni siinä saattaa olla D60!!! Ja silloinhan se ei ole Wagoneer ollenkaan.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mutku siinä ei ollu niitä napalukkoi ni eikös se sit ole jatkuva4x4 wagon eeri ja tuskin on alkuperäinen
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Voiskohan ton otsikon muokata.... ei sit vituttais niin kun haullakin löytyis tää joskus...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
niitä on olemassa napalukoilla.tai ilman(jatkuva neliveto)mutta jos semmoinen auto tyrkyllä niin se kyllä kannattaa ostaa pois kuleksimasta.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Välitys satsit eteen ja taakse asennussarjoilla n.950e, ettei jäis siitä kiinni oikeiden autojen kannan säilyminen
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |