Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
joopajoo.. tyhmiä ei saa kysellä ja "turhaa" s-postia en sitte viitti lähettää..
mitähän tästä sitten oikeesti pitää maksaa??
|
Laitoin sentakia tuon kommentin että älä kysele turhaan, kun 90% kysymyksistä on että paljon maksaa ilman että on mitään aikomusta ostaa laitosta. Tyhmiä ei tarvii kysellä muutenkaan, jos vähänkään viitsii googlettaa tai vaivautuu edes lukemaan koko viestiketjun niin kaikki tarvittava kyllä selviää.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikedeus21
Mulle tuli sähköpostiin vastaus että ioni akulla 340€ ja aikoo kuulemma lopettaa näiden myymisen.
|
Juuri näin. Auto maksaa tällähetkellä täällä 278,74€, lähetys suomeen n.50€ ja ioniakku 41,05€, eli yhteensä 369,79. En ajatellu kuitenkaa omistani maksaa ihan vaan siitä ilosta että saan lähetellä tavaraa suomeen. Jos löytyy neljä tilaajaa niin sitten em. paketti kustantaa 296,32€ ja se on tällä hetkellä. Kurssi huononee päivittäin, joten hintakin nousee päivittäin. Hinnan muutos johtuu kurssin todella rajusta huononemisesta. Joku laittoi mailia että puljusta saa kuulemma saman paketin 300€(paitsi ei ioniakkua), joten kannattaa ostaa sieltä. Tämä ei ole mulle mikään leipätyö, vaan harrastus siinä kuin kenelle tahansa ja aikaisemmin kun kurssi oli parempi niin kamppeen olisi saanut järkihinnalla vaan ei yhtään tilaajaa kuulunut.
Täällä olis kyllä pari muutakin asiallista klassikkoa mm.LuncBox(sisältää elektronisen nopeudensääätimen) ja Midnight Pumpkin, molemmat rakennussarjana. Hintaa on 110€kpl, mutta kun lähetys maksaa niin paljon, niin on halvempaa ostaa suomesta. Tuon todennäköisesti pari crawleria kunhan itse tulen takaisin suomeen, joten toisen niistä saa vähän järkevämmällä hinnalla mikäli en löydä tuota Tamiyan BJ:tä edullisesti tai jotain muuta mielenkiintoista...