![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Otetaan tuo vapaalla ja vapisevinkäsin tupakkiaskinkanteen hahmoteltu vaakuna käyttöön, vaihdetaan vaan tunnus KYM tunnukseen SKM.
|
||||
|
||||
|
Oikeanpuoleisin logo ja SKM:ään liityn mielelläni..!!!
Ja ehkä lauantaina mukana... |
|
|
||||
|
||||
SKM.....jöö....vai KYM.....hmmmm.....
keskustellaan tästä KYM / SKM -nimiasiasta sitten saunan lauteilla....jooko?
Mikolla voipi olla ihan uusi vaihtoehto laphilaishella khielellä kunhan palaa 30-vuotisesta sodasta vai oliko se 2 viikkoa ? mutta tässäpä SKM-vaihtoehto: tekstityyppiä muutettu kulmikkaammaksi kuten on nykytrendin mukaista, kirosana, mehän ei olla mitään Avotakka- tai Marimekko -Omin Käsin -porukkaa ? Tai ainakaan Okkimi ei oo.... ................. keskustellaan keskustellaan ei vielä aloiteta YT-neuvotteluja......tai irtisanomisia.... jos lyötte, älkää kasvoihin, olen esiintyvä mainosmies |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() EI vaihdeta SKM:ään ...tai ei sekään pahalta näytä tarrana.
KYM Viimeksi muokannut AtteL : 15.01.2009 18:31 |
|
|
||||
|
||||
Logosta Tarviiko tota vanhaa kunnon KYM logoa mennä nyt hävittää mihinkää, ku näyttää toimivan ihan hyvin,mun mielestä siinä on kaikki oleellinen ja siitä selviää mikä on homman nimi!!!!!!!
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
|
|
||||
|
||||
|
Ehdottomasti tuo uusi logo...
Nimi on mulle ehdentekevä.. KYM tai SKM Ite olisin ehdottan KMA eli KouvolanMaastoAjajat. KMA ( lausutaan Koo-äm-aa eli kooma ) Mutta mullahan ei sanavaltaa ole... UUS LOGO ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
uppista
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä tuo vaakuna sitten näyttää hyvältä olkoon sitten teksti kumpitahansa.
Ehottomasti tuo vaakuna käyttöön. -ja täähän on sitten vain mun mielipide-
|
||||
|
||||
|
On toi uus versio paljo parempi ku vanha, sehän muistuttaa enemmän vanhaa Valkealan vaakunaa, mikä paljasjalkaisena Valkealalaisena miellyttää ja kun taas vanha logo oli entisen Kouvolan vaakunan näköinen.
Valitaan nyt sitte tuohon pohjaan mikä kirjainyhdistelmä tahansa, niin suurimmat mielipide-erot tulee varmaan mahdollisen ry:n kuvioista..
KYM Viimeksi muokannut AtteL : 15.01.2009 22:13 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |