![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ei se ole laiska, vaan nöyrä Ei tehokas, mutta kohtuu sitkeä kumminkin.Eikös samaa konetta ollut joskus Trooperissa ahdettuna? Entisellä naapurilla löystyi isukin koneesta hihnapyörän pultti ja sitä pajalla ihmeteltiin, kun oli kiila hakannut kampiakselissa olevan uran leveäksi. En muista täytettiinkö se liika uran leveys hitsillä, täytepalalla vai plastic paddingilla, mutta kyllä se ruupperi liikenteessä vielä monta vuotta sen jälkeen oli.
__________________
Jukka |
|
#2
|
||||
|
||||
|
kyllä se hyvin on palvellut 11 vuotta ja 150tkm 89 4x4 sportscab 2.3d.
Kone erittäin kestävä ja hieman laiska mut takavetonen menee kyllä paremmin johtuen pinemmistä renkuloista.. Ainoa mitä on tarvinnut tehdä niin vaihtaa vesipumppu kolmesti,eka kerta oil tosin heti kun olin ostanut kapistuksen.. Nyt mittarissa 337tkm sitä ei kyllä tiedä pitikö kilometrit paikkaansa ostaessa vai no. Rungon takapään olen tehnyt pari kertaa ja lava vaihdettu+jotain normi remmejä vaihdettu ja jarruja. On kyllä ollut aina se luottoauto vaikka välissä on jotain muutakin ollut ,mutta isuzua ei ole tarvinnut hukata,sähkölinnun rakää vähän joka vuosi ennen leimaa ja on the road
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
onko tosa vaparin 2.2 lohkossa valmiina turbolle öljy lähöt ja paluut?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| isuzu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.10.2009 12:44 | |
| M: isuzu trooper | natsi-natsa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.03.2008 12:21 |
| Isuzu napalukko. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.11.2007 22:47 |
| isuzu tietoo | KALMA | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.02.2007 10:20 |
| Isuzu?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.11.2003 17:24 | |