![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Henk.koht. kokemusta yhdestä Isuzun pikkarin koneesta...tais olla alle -90 ja pomminkestävä mylly tuntui olevan. Mm. lava tehtiin 2 kertaa uusiks ja takarunko kerran...ja matka vaan jatkui. Vois sanoo että 300 000 asti veto vaan parani... ja sai ihan reilusti raidetta. Ei siis millään varovaisella ajollakaan ollut.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| isuzu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.10.2009 12:44 | |
| M: isuzu trooper | natsi-natsa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.03.2008 12:21 |
| Isuzu napalukko. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.11.2007 22:47 |
| isuzu tietoo | KALMA | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.02.2007 10:20 |
| Isuzu?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.11.2003 17:24 | |