![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Vaki HJ-60 4-v. askilla, muistaakseni: 4,843 x 1,917 x 3,7 = 34,35 Sulla Vitarassa, ehkä: 4,843 x 5,9(repäsin luvun hatusta) = 28,57 Paulilla, ei niin vahva ehkä: 2,4(repäsin luvun hatusta) x 8,3 (ravistin luvun hihasta) = 19,92 mutta automaatilla luvun voi kertoa liki kahdella. Kestävyys, ym. asiat voi kaikki miettiä miten tykkää. Käytännössä olen huomannut manuaalilaatikolla sellasen 70 pintaan olevan välityksen sopivaksi 36" renkaalle kun ajetaan 80 heppasella dieselillä. Vahvasti toivon että hepojen kasvattaminen kooltaan kaksinkertaiseksi riittäisi liikuttamaan halkaisijaltaan 3,5" suurempia renkaita. Yhtään hyvää ideaa teidän ongelman ratkaisuun ei mulla ole. Huonona ideana: Hitsatkaa vaikka kytkin jumiin, ettei se luista. ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta mikään sen isompi ongelma tää ei ole kun toinen laatikko hyllystä ja siihen tehdään pikkupuoli niin ongelma ratkee ja pientä askarteluahan se toki vaatii eli rälläkällä panssari pois ja vanha laatikko pois ja etu/pääli tukea mikä se sitten onkaan muokata eri kohtaan ja välikartaanikin menee mainiosti kun lyhentää laatikon tai laatikoiden akseleita vähän ja sitten uus loota paikalleen... En tie miten tohtii tuota koeajolle viedä ettei tuliterä kytkytin heti mee vituiks mut polte olis kova mennä "vähä" kokeilee lyttylää sillee varovasti niinku aina ennenkin... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei mullakaa faktaa ole lyödä pöytään, mutta noissa 411 akseleissa kyl muistaakseni välitys olis luokkaa 7,5:1.....noin. Miten sitä ihminen unohtaakin noin tärkeitä asioita, meinaan noitaki lukuja on joskus pyöritelty päässä moneen kertaan ![]() ![]() Mut eihän toikaan silti tee ku 36,3 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuu peesiin vaan, suikalla ajellaan pintakaasulla. (taidat kuiteski mennä ohi ku meen liian hiljaa
![]() Kerpeles, tosta Vitarasta tuli liian siisti suohon, nyt on pakko ajella vaan kivikossa ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
uskallanpa muuten luvata että tuon 24 päivän safarin jälkeen seuraavalla kerralla se on sun suitsa ku menee ohi (; |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tääkin projekti taas jatku pikku askarteluilla,lukkojen paineilmat on nyt kunnossa tosin kompura tilttas ja täyty vaihtaa sekin ja etupyörille tuli jarrut tai ainakin kaikki vermeet kiinni ja ilmattu mut toiminnasta ei vielä varmuutta eikä lyttylä koeajoa varten taakse vielä jarruja tulekaan ,paisuntasäiliö tuli reeraan ja akut paikalleen ja rätin tynkää päälle ettei viima käy niin kovin kajuuttaan ,ym. kaiken laista pikku näpräystä missä tuota aika tuntuu kuluvan kovinkin paljon...
Kuvatuksia ei tullu oikeen otettuu ku ei mitään isompaa näkyvääkä tullu mut pari kuvatusta rätti päällä tuli napsastuu... Ja joku vampulan tonttu-ukko tai kuka lie kuikuili jotain auton alta jäi epäselväks mitä se sieltä etsi... Huomenna olis sitten tarkotus vähän enämpi kurvailla jos vaikka kaikki suurinpiirtein pelittäs ja vois kokeilla että uskaltaako ykköstä isompaa edes tarjota ja onko täysin mahdotonta lähtee tolla jakolaatikolla metsään edes yrittään ,toivottavasti sataa lunta lyttylän safarille ettei kävis niin kovasti kytkimen päälle... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuli koeajeltua vitaraa tänään eikä nyt mitään isompia ongelmiakaan ollut jotain pientä hieno säätöö tehtiin lenkin jälkeen mutta ajo luonaa vaikkakin lujaa menee (;
Ja todistetta että ulkoilutettu on ja ajettu vampulan isoinpaan ojaan pystyyn (; Ja sen verran kuulemma on jo mersun osaa että tähden vaatii keulalle ja sehän kiilteleekin niin ettei saa edes selvää mikä se on... Eikä sitten muita kuvatuksii tullu räpsittyy ku sähköjä tuli vedeltyy ja sen sellaista pikku näpräystä ja niissä nyt ei mitään näkemistä ole mutta tässä kuosissa lähdetään sitten ens viikonloppuna koeajolle lyttylään kattoon miten kaikki patentit kestää ja muutenkin toimii... Paljon vielä puuttuu kaikkee ja jousiakin täytyy vielä muuttaa kun etupää makaa jo pohjaan lyönti kumeis ja takaa irtos jo jousi ulosjoustotilanteessakin kerran ja kaikenlaista parannettavaa on jo nyt listalla mutta katotaan niitä samalla kun vaihdetaan jakolaatikkokin... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |