Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.01.2009, 13:12
Pörömuumi
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kaikille teille joita viduttaa....

  #2  
Vanha 08.01.2009, 01:19
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

DatsunNissani Paskapatrolli. Heti kun jotaki saa korjattuu ni eiköhän loota sano rutiritirallaa ja veto hukas.. SAATANAN romudatsunit!
Puolessa vuodessa melkei tuplasti enemmän ongelmia ku 5:ssä vuodessa susukin puikoissa..
Taidan ottaa suskan ajoo..
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #3  
Vanha 08.01.2009, 13:14
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

ota sj ajoon, vaikka ei o helppoo susuki miehelläkään. Lähti safarilla kattovalojen kytkin irti ja osu runkooon! Perkele palo sulake!
  #4  
Vanha 08.01.2009, 13:36
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
ota sj ajoon, vaikka ei o helppoo susuki miehelläkään. Lähti safarilla kattovalojen kytkin irti ja osu runkooon! Perkele palo sulake!
Helpommin sanottu ku tehty..
Ja hiton iso vika että oikee sulake kyrvähti... Miten sä pystyt elää ton kanssa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #5  
Vanha 08.01.2009, 14:16
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Eräs häiskä myi Würthin työkalulevyjä ja kiinnikkeitä.
Levyt tuli ennen joulua, kiinnikkeitä kun yrittää tivata vastaa puhelimessa joku espanjaksi.
Haittaa pottumaisesti autotallin järjestelyitä kun ei saa tavaraa paikoilleen.
  #6  
Vanha 09.01.2009, 20:06
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.249
Perusasetus

KAIKKI!!!!
  #7  
Vanha 11.01.2009, 10:11
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

TÄÄ BIISI ON PERSEESTÄ

http://www.youtube.com/watch?v=Rzsjr...eature=related

Laulaja on kylläkin tosi herkku NAM
__________________
WORRY

Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).