![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() eiks toi lohko ole sama mutta jakopää ja vesipumppu erilaiset... tietenkin joku 80äluvun 3,7 on eri lohkolla kuin 60-luvun lopun 3,5 litrainen.... mutta jos on saman ikäluokan koneet niin eroja ei pitäisi olla. TT
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Traktorilohkossa on kantava kampikammio,eli lohkon helmat tulevat paljon alemmas kuin mitä autoversiossa.Tiivisteissä muistaakseni oli eroja,valtaosin muuten osat käy yksiin.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jahas, no hyvä tietää. Eikä sitä ole sitten tehty samalla lohkolla ja vaan valurautaisella öljypohjalla kantavaksi tai ettei siinä oo mitään välilaippaa...en oo niin tarkasti katonut. Mutta vissiin sitten NC-kone ei tulisi traktorissa kestämään.
TT |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://kuvablogi.com/nayta/1672695/ Tuossa kuva 3,9 litraisesta traktorin moottorista ja mielestäni siinä on sauma moottorin ja kantavan öljypohjan välillä (heti automallin koneenkorvallisten alapuolella). Joskus vielä mittailtiin lohkon korkeusksia tuon raktorin ja 3,5 automoottorin välillä ja olihan raktorin moottori muutaman millin korkeampi koska iskukin on pitempi tuossa isommassa. Kantavassa öljypohjassa on vielä erikseen peltiluukku pohjassa, johon löytyy tiiviste tuolta, kuten myös öljypohjan ja lohkon väliin http://www.konekorjaamo.fi/index.php...sort=2a&page=4 Nyt en pääse fyysisesti tarkastamaan tilannetta sairaalassa maatessani, mutta viisaammat korjatkoon. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
on pakko kommentoida, vaikka lupasin etten enään ottaisi kantaa näihin juttuihin...
SIIS FIAT, 3,5LITRAA ja DIESEL siinähän on tasan kolme asiaa TODELLAKIN mettässä ja pysyykin siellä. SORI vaan |
#6
|
|||
|
|||
![]()
No mikähän se nyt tuo sitten oli???
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
NIINPHÄ sitäpä ei nyybi tiiä
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ei taida moni muukaan tietää eikä varmaan tuo tieto paljoa kiinnostakkaan...ei valaissut asiaa yhtään kuten muiden kommentointi.Edelleen olen iloinen että on löytynyt itse asiaan tietoa ja kamppeeseen osiakin jo tarjolla.
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jaa...En sitten menekään vannomaan tuota,varaosamyyjä joskus jutteli sellaista ja sen kerran kun traktorin konetta hämärässä kurkistelin niin näytti että peltinen öljypohja oli perin matala.Voi olla että valuosien välinen sauma jäi huomaamatta.Muttei se peltipohja ollut mikään luukku,ihan oikea kaukalomallinen se sinänsä oli. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Fiat / Iveco diesel moottori | Td5 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.11.2008 18:20 |
M:Rangeen Iveco/Fiat diesel | Roksu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 04.01.2008 15:24 |
M: Fiat 3.5 diesel kone | samik | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.12.2007 11:54 |
Diesel tietäjät (fiat nc 50) | ozi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.09.2005 17:38 |
FIAT/Iveco 3.5 diesel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.04.2004 15:35 |