![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Spare wheel carrier....lantikasta
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei taida sopia tuo malli muihin maastureihin ihan suoraan, tuossa Defessä kun on aika kapea takaovi. Tommosta systeemiä olen omaankin autoon suunnitellut, että jos Bluevan löydät jostain hyvän ja halvan, niin ilmottele mullekin. Jos ei löydy niin tehdään ite sit.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tee itse.... Säästä...
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#6
|
|||
|
|||
|
ainakin vw country vai mikä se oli.(2-korinen golf,korkea alusta jne.)niin siinä on sopivan kokoinen.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Todella lähelle reunaa kun tuollaisen laittaa esim. pätkä pate niin se kyllä peittää toisen valon, jossei jätä tuota pysty putkea noin tuolle kohdalle ja saranoi sitä lampun ylä ja alapuolelta. Eli itse saa kyllä tehdä, tuskin mistään löytyy edes lähelle osuvaa rautaa ja jos löytyy niin muokata saa että sopii... Mutta makuasioista ei kiistellä. Jos itsellä olisi pätkä pate niin, tekisin tuollaisen siihen ihan huvikseni joku lauantai ilta pienessä nallessa.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mistä autosta akselisto pajeroon? | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 02.09.2007 19:59 | |
| mistä autosta osa 2 | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.04.2006 12:54 |
| Pakoputket sivulle?! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.03.2006 10:11 |
| mistä autosta ??? | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.11.2005 16:32 |
| Mistä autosta jarruletku HJ-60 satulaan? | MK | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 05.04.2005 07:14 |