Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2009, 12:37
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Spare wheel carrier....lantikasta

__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.01.2009, 13:16
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Ei taida sopia tuo malli muihin maastureihin ihan suoraan, tuossa Defessä kun on aika kapea takaovi. Tommosta systeemiä olen omaankin autoon suunnitellut, että jos Bluevan löydät jostain hyvän ja halvan, niin ilmottele mullekin. Jos ei löydy niin tehdään ite sit.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.01.2009, 13:44
illu2:n Avatar
illu2 illu2 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.06
Sijainti: sodankylä, Finland.
Viestit: 87
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=35398

Oiskos tuosta mitään apua.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.01.2009, 14:18
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja illu2 Näytä viesti
Juurikin tuon tapaista mut olisko missään maasturissa ollut tehtaalta lähteissä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.01.2009, 14:57
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Tee itse.... Säästä...
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.01.2009, 16:30
VesaN VesaN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.05
Sijainti: outokumpu
Viestit: 169
Perusasetus

ainakin vw country vai mikä se oli.(2-korinen golf,korkea alusta jne.)niin siinä on sopivan kokoinen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.01.2009, 16:47
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Todella lähelle reunaa kun tuollaisen laittaa esim. pätkä pate niin se kyllä peittää toisen valon, jossei jätä tuota pysty putkea noin tuolle kohdalle ja saranoi sitä lampun ylä ja alapuolelta. Eli itse saa kyllä tehdä, tuskin mistään löytyy edes lähelle osuvaa rautaa ja jos löytyy niin muokata saa että sopii... Mutta makuasioista ei kiistellä. Jos itsellä olisi pätkä pate niin, tekisin tuollaisen siihen ihan huvikseni joku lauantai ilta pienessä nallessa.
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mistä autosta akselisto pajeroon? Tekniikka & Jutustelu 31 02.09.2007 19:59
mistä autosta osa 2 mettäsika Tekniikka & Jutustelu 5 12.04.2006 12:54
Pakoputket sivulle?! SoSo Tekniikka & Jutustelu 5 19.03.2006 10:11
mistä autosta ??? mettäsika Tekniikka & Jutustelu 6 07.11.2005 16:32
Mistä autosta jarruletku HJ-60 satulaan? MK Tekniikka & Jutustelu 6 05.04.2005 07:14


Sivu luotu: 21:46 (GMT +2).