![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vituttanee...pitäs yrittää korjata ny se tuhoomani lokari..saas nähä mikä ruttukasa siitäki tulee.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Pozidriv-ristikantaruuvit! Voi vittu että vituttaa moiset paskat, hyppii ja pomppii. Ei auta kärjes vaihto, ei mikään. Albert Pozidriv oli kyllä melkonen tampio tuon keksiessään!
Tai sitten tarttee alkaa ostamaan muita kuin Würth-laatuisia ruuveja... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mä sotasokee luin et rintsikanruuvit
![]() Vitun vitun vittu silti...fituix män...loksu..eiku uusiks...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lähinnä kaikki...
Ja se perkeleen Nukku-Mattiki hiihtää kaaressa jossai pitkin Paimelan peltoja..
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tässähän menikin muutaman viikko hymy huulessa, ei mene enää. PERKELEEN laakeri, kuka vittunaama keksi että juuri tänään, kun pakkastakin on vain 20astetta... Helevetin kuustoista ja mistähän sitä tänään löytää uuden takapyöränlaakerin suikkaan, nooh eipä varmaan mistään... Vittu kävellään huomenna töihin, ei paha 25kilsaa
![]() Edit. Luulo ei olekkaan tiedon väärti, se olikin vaihelootasta jokin lakeri mikä jumi. Jännä että veti renkaan lukkoon motarilla. Ja vitutukseen lisätään sekin vielä että joutuu tallia vähän siivoilemaan, kone sylki öljyt lattialle... Välillä koettelee elo isolla kengällä. Tarina jatkuukin ostetaan kosla topikin alla
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla Viimeksi muokannut Caddy : 07.01.2009 09:49 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lomat loppu ja alko työt.....olis voinu olla viel vaik pariviikkoo lomil.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |