![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Seuraavanlainen viesti tuli Kuopion Ua:n puheenjohtajalta:
"Ajattelin kysäistä, olisiko off-road porukoissa joku, joka olisi kiinnostunut autokilpailujen turvallisuudesta? Turvakoulutus autokilpailuihin pidetään AKK:n toimesta 22.2 ja ilmeisesti Kuopiossa. Kyseessä on päivän koulutus, jonka seura maksaa ml. ruokailu ja kahvit. Meiltä lähtee jo yksi kaveri mutta usampikin voisi samantien osallistua. Koulutus antaa valmiuden turvapäällikön tehtäviin autokilpailuissa, ilmoittele mikäli on kiinnostusta." Mahdolliset yhteydenotot suoraan Markulle. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vois viikonloppuna lähteä ajelemaan. Olisiko mukaanläksijöitä. Luntahan siellä varmaan on jonkun verran, kun ei ole pitkilleen käyty vaan mitäs lumesta antaa lumen olla. Lauantai kävisi mulle parhaiten. Sunnuntaina pääsen myös.
Viimeksi muokannut Ruivo : 09.01.2009 16:33 Perustelu: Sunnuntainakin pääsee |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tosin saa sitä muutenkin aina vinssailla
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tulkaa Juuan Kivikylään 10.01.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
ollaan lauantaina hakemassa mikille osia.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Wrooom pör pör ! Kai joku nyt läksis kaveriks. Lauantai tai Sunnuntai.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ei onnistu tänä viikonloppuna,tulossa ohjelmisto päivitys hilun "maasto-ominaisuuksiin" eli osien hakua.Mutta kokeillaan viikon päästä jos pääsis.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |