![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nyt se rupesi herjaamaan tuata chromeengine2.dll. mutta olen tallentanut tuan mutta ei mitään vaikutusta.
|
||||
|
||||
![]()
Ja käyttöjärjestelmä oli windows xp.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://m0001.gamecopyworld.com/games...4_racing.shtml |
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyllä sen noista pitäs ruveta toimimaan....Asiasta nahkasukkiin onko jollain save game joka olisi ajettu yli 70% itellä oli mutta onnistuin hävittämään sen tyylikkäästi hyvä minä
![]() Jos ei ole niin sitten pitää vaan hinkata uudestaan. Jostain kun vielä löytäis toimivan ural callin niin olis aika jees. Siihen kyllä pystyy vaihtamaan englannin jos tarvitsee siihen löysin jo ohjeet.
|
||||
|
||||
![]()
Olisiko jollain tähän muuten hyvä suomennos tiedosto? Poika on tätä kanssa pelaillut mutta ilmeisesti olen itse noita valikoita joksus suomennellut kun ovat aika pahasti kesken.
Nii ja miten muuten se ural lisäosa asennetaan? Mulla on se levy mutta siitä tulee vaan valikko jossa ei install mahdollisuutta? Tosin peliä ei ole oikein asennettu tohon vaan se on kopsattu vahasta koneesta savegameineen ja käytetään tolla nocd jutulla. Vaatiikohan installerin kautta tehdyn asennuksen pohjalle? Tarkistaisiko jostain rekkareista pelin olemassa olon? |
|
||||
|
||||
![]()
Juu pitää olla se asennuslevy tai ns.alkuperäinen että saa lisälevyn asennettua. Siihen oli jossain kyllä joku ratkaisu olemassa millä "huijataan" sitä peliä instaamaan tuo lisäsosa.
Mulla uusin versio elikkä 1.3 ja Englanninkeilisenä tuosta ihan ostopelinä joten mulle tuo lisämodi menee suoraan kun sen vaan jostain saa...Ainoastaan pitää sitten vaihtaa set text.scr siihen missä on englanninkielen valikot.
|
|||
|
|||
![]()
Jos jollain on tosiaan tallennus siitä vaiheesta kun tulee nuo muut mantereet mukaan olisin kiitollinen.tallennus jumitta pelin juuri siinä paikkeilla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: CH Racing WSM mopo | PL | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 23.11.2007 15:41 |
M:lynx enduro g racing -98 | Humu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 10:12 |
4x4 Racing peli | Linkit | 6 | 07.06.2005 14:50 | |