Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.01.2009, 22:52
rytokasa:n Avatar
rytokasa rytokasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.04.07
Sijainti: heinola, Finland.
Viestit: 11
Unhappy

nissan pickup d21 jakoaski

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuva005.jpg‎
Views:	205
Size:	115,2 Kt
ID:	3113   Click image for larger version

Name:	Kuva011.jpg‎
Views:	213
Size:	123,6 Kt
ID:	3114  
  #2  
Vanha 04.01.2009, 16:44
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Ihan vaan yksinkertaisesti liian kova pakkanen (hiluxille)....
Akku meni tyhjäks, tai melkein tyhjäks mut käynnistyksessä sitten ihan finito...
Saakeli, missasin salibandy harkat..prkl...
Nyt Ctekki lataa akkuja...
  #3  
Vanha 04.01.2009, 18:14
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

VITUN E VALOT!!!!
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
  #4  
Vanha 05.01.2009, 23:40
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Ruoste. Nyt on jeesus iso reikä datsunin lattiassa, ja huomenna se on vieläkin isompi. Ja toivottavasti jossain vaiheessa saa vielä hitsattua uutta peltiä tilalle.
  #5  
Vanha 06.01.2009, 12:32
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Vituttanee...pitäs yrittää korjata ny se tuhoomani lokari..saas nähä mikä ruttukasa siitäki tulee.
  #6  
Vanha 06.01.2009, 17:05
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Pozidriv-ristikantaruuvit! Voi vittu että vituttaa moiset paskat, hyppii ja pomppii. Ei auta kärjes vaihto, ei mikään. Albert Pozidriv oli kyllä melkonen tampio tuon keksiessään!
Tai sitten tarttee alkaa ostamaan muita kuin Würth-laatuisia ruuveja...
  #7  
Vanha 07.01.2009, 01:50
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
Pozidriv-ristikantaruuvit!
Mä sotasokee luin et rintsikanruuvit
Vitun vitun vittu silti...fituix män...loksu..eiku uusiks...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 03:06 (GMT +2).