Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.01.2009, 10:41
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
...joo joo asia on tullut selväksi käytetään hakua mutta ei sieltä löydy aina vastauksia kysymyksiin...
Sellaiset ihmiset jotka ovat palstaa käyttäneet jo useamman vuoden tietävät kyllä mistä asioista täällä on keskusteltu, joten jos esim. Laalaa kehottaa käyttämään hakua, niin sillon sieltä kyllä se vastaus kysymykseen on löydettävissä. Mutta jos kysymys on sellainen että siitä ei ole aikaisemmin täällä keskusteltu, niin kyllä siihen silloin saa vastauksia, eikä kukaan käske hakua käyttämään...

Vituttaa tämä nyybien ainainen itku tästä samasta asiasta! Omaa laiskuuttaan jos ei viitsi helppoihin peruskysymyksiin etsiä vastauksia, prkl...

__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.01.2009, 11:13
samid samid ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.07.05
Sijainti: Vaasa, Finland.
Viestit: 1.454
Perusasetus

Täytyy sanoa, että koitin piruuttani etsiä tätä asiaa, mutta empä minäkään hirvittävästi vastauksia löytänyt jotenkin tässä uudessa ulkoasussa tuo haku ei toimi pätkääkään yhtä hyvin kuin siinä vanhassa yhden vastauksen löysin suzukin öljyyn liittyen ja sekin teetti jopa töitä
http://forums.offipalsta.com/showthr...suzuki+%F6ljyt
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.01.2009, 11:26
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Angry

Hyvästi!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samid Näytä viesti
Täytyy sanoa, että koitin piruuttani etsiä tätä asiaa, mutta empä minäkään hirvittävästi vastauksia löytänyt jotenkin tässä uudessa ulkoasussa tuo haku ei toimi pätkääkään yhtä hyvin kuin siinä vanhassa yhden vastauksen löysin suzukin öljyyn liittyen ja sekin teetti jopa töitä
http://forums.offipalsta.com/showthr...suzuki+%F6ljyt
Juuri tätä tarkoitin!En minä ainakaan laiskuutani tänne esitä kysymyksiä.Jos olisin laiska veisin aina autoni pajalle enkä täällä kyselis tyhmiä. Mutta kun tämäkin asia on joillekin niin pirun vaikiaa niin jätän TÄMÄN palstan selaamisen kokonaan.Hyvästi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.01.2009, 11:54
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Red face

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Juuri tätä tarkoitin!En minä ainakaan laiskuutani tänne esitä kysymyksiä.Jos olisin laiska veisin aina autoni pajalle enkä täällä kyselis tyhmiä. Mutta kun tämäkin asia on joillekin niin pirun vaikiaa niin jätän TÄMÄN palstan selaamisen kokonaan.Hyvästi!
Ja minä taas luulen, että jatkat hiljaisuudessa samaan malliin selaamista. Ei nimittäin montaa palstaa suomeksi ole mistä näin paljon löytää hyvää tietoa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.01.2009, 12:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Onko nyt niin että tällä palstalla ei kukaan tiedä niitä öljyn täyttömääriä? Kyllä vai ei?

Ja hakua en tule käyttämään periaatteesta niin kauan kuin se on nuinkin syvältä itusta mitä se nyt on.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.01.2009, 12:36
Norrena:n Avatar
Norrena Norrena ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.05.04
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 362
Perusasetus

Uteliaisuuttani piti kokeilla hakua, enkä pikaisella haulla löytänyt täyttömääriä, joten tässäpä nämä:

Vaihdelaatikko 1,3 L
Jakolaatikko 0,8 L
Etuperä 1,5 L
Takaperä 1,3 L
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Suzuki SJ413, vm. 87 kkaju O/M/V Ajoneuvot 1 27.10.2008 19:16
suzuki sj413 pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2008 18:17
M:Suzuki SJ413 AVO Trisi O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2008 20:19
Suzuki sj410 jakolaatikon öljyt Sujautin Tekniikka & Jutustelu 1 15.11.2006 11:18
M:Suzuki Sj413 LWB Jyki O/M/V Muut 0 03.08.2005 08:04


Sivu luotu: 11:55 (GMT +2).