Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.01.2009, 20:34
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Hitto onks tää joku koirankusettajille tarkotettu saitti vai TOSIAANKIN JOS OIKEESTI VITUTTAA PALSTA NYT ON KERROTTU jos pitää kertoo mikä Vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JA Piste.
Anteeksi, kun yritin olla ystävällinen. Pitäisikö tämän olla tuollaisille huutajille takoitettu "saitti"?


Viimeksi muokannut Skorpioni : 02.01.2009 21:00 Perustelu: pyyntö poistettu
  #2  
Vanha 03.01.2009, 01:18
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Viiituttaaa...miksi leimasetä puhko Toyotani lattian helmanpään ja narisi yhestä helveti lokasuojasta.. ilonpilaaja..aiheuttaa ylimäärästä ketutusta hommelia..ja juuri ny ku vähite kiinnostaa yhtää mikää..ja tietysti ainoo auto millä liikkua..vit..vit..vit..
  #3  
Vanha 03.01.2009, 19:41
sutsuki410:n Avatar
sutsuki410 sutsuki410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.09.08
Sijainti: kauhajoki
Viestit: 255
Perusasetus

nyt vituttaa!! pienellä testi lenkillä suikasta rengas halki kyljestä!!!!
  #4  
Vanha 03.01.2009, 20:05
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sutsuki410 Näytä viesti
nyt vituttaa!! pienellä testi lenkillä suikasta rengas halki kyljestä!!!!
Ei kannata pienestä hermostua...nää on kuulemma kulutus tavaraa:
  #5  
Vanha 03.01.2009, 21:17
Juuso_L Juuso_L ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Vituttaa ku rysäytin läjän ojaan 60km/h vauhista ja en saanu mitään merkittävää tuhoa aikaseksi, auto tosin makasi vasemman kylen varassa ojan penkkaa vaste
  #6  
Vanha 03.01.2009, 21:21
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Kauanhan siinä suora koppa taas olikin...
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
  #7  
Vanha 03.01.2009, 22:39
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Angry

Nyt vituttaa se kun suzukin nokka-akselin laakeripukkien kaikki 10 ruuvia on ihan vitun tiukassa ja saatanan japanilaiset tehneet ne vielä varmaan jostaain perkeleen kuparista tms pehmeestä metallista
  #8  
Vanha 07.01.2009, 13:12
Pörömuumi
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kaikille teille joita viduttaa....

Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 23:51 (GMT +2).