![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ja muutama kuvatus vielä lisää.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Cromo murrokset tuli vaihdettua ja uudet suojakumit.
Vielä täytyis saada orkkis laturi mahdutettua paikoileen,starttia enttara hieman, suuttimet vaihtaa ja muutama muu pikku homma jos lähtis viikonloppuna ponnistamaan miten jenkkiCromot kestää. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Orkkis laturi tuli vaihdettua ooppelin alipainepumpun tilalle ahdasta meinas olla mutta mahtu pienen sovittelun jälkeen. pikkusen joutu sisälokaria muotoilemaan uudestaan.
|
|
#4
|
||||
|
||||
Pikku testailua
Tuli perjantai yönä käytyä testailemassa kalustoa lauantain ajoja varten.
Lauantain ajelut jäi väliin kun pikkupyörästön rattaissa tuli tunnit täyteen. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
onkos tossa joku joustattelu kuva??
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
on, kuskin etunavan keskiö oli meikäläistä silmien korkeudella tossa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
kestäskö toi volvon pilipali perä patrollissa jos siihen hitsais kempin??
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 01.02.2009 00:59 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
| Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
| M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
| M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
| M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |