![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Annappa siinä parkkiksella enemmän sikaa.. Sen tiukemmin ottaa kiinni mitä enemmän kardaani antaa voimaa. Meni perus vahvistettu 24 tikku solmuun pikku metsäreissulla (superkevyt) tai yhdellä kovemmalla lähdöllä risteyksestä
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hiukka OT,mut IIHOO:ssa edessä ja takana reilusti tiukatut kitkalukot,ja on aivan kauhee masina ajella nelikko päällä liukkaallakelillä maantiellä.
Ei aina oo ihan satavarma mihin suuntaan on keksintö matkalla,vetelee ihan hitosti. Voisin kuvitella et tommonen 100% lukko tekis sen viell enämpi. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
mulla on truetrackki edessä... se ainakin on liukkaalla aika susi ajaa... jossei sitte anna senverran koneelle löylyä että lähtee sladiin, muuten se ei oikein normaali ajossa käänny risteyksistä nelari päällä... tai kääntyy, mutta mummot menee eslalla ohi siinä vauhdissa...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
mulla on hitsilukko edessä ja takana
(katkeeva vetari) ei todellakaan tarvitse nelivetoa kytkeä kun metsässä. kokeilin tossa liukkailla kelillä nopeeta nelivetoa ja ei käänny ku kaasulla nelipyöräsladissa! hauskaahan se on hetken aikaa mut vastaantulijat pui nyrkkiä ![]() toi oli vaan kokeilu miten jeeppi etenee kun kaikki pyörät sutiii! uudet tiheemmät akselit odottaa asennusta. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mulla oli joskus Hiluxissa LockRightit edessä ja takana. Maantiellä ei uskaltanut liukkailla ajaa neliveto päällä, ei tosiaan tiennyt mihin suuntaan lähdetään, urissa tempoi aivan mielettömästi.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuossa detroitissa on etuna että kevyellä tasakaasulla antaa ulkokaarteen pyörien pyöriä nopeammin eli ei ole yhtä puuta niinku kemppi. Tuo takadetroit ei ole haitannut ollenkaan liukkaalla. Ei sitä edes huomaa. Uudet on niitä softlockereita eli se pieni tikitys ei edes sisälle kuulu.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tässä mun tapauksessa katuajoa olis helpottamassa keskitasauspyörästö jota ei tainnu näissä muissa peleissä, mistä on noita huonoja kokemuksia. Kyllä munkin auto oudosti käyttäytyy sekä liukkaalla että pitävällä jos ajaa keskilukko päällä. Ja keskilukko auki menee niin nätisti.
Taidan silti ottaa varman päälle ja hommaan arb:n sinne etuakselille. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
mulla oli keskulukko 203:ssa ennen...
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
jeepissä k.tasauspyörästö. riippuu mikä jakis on. ja katkeeva vetari vastaa napalukkoja. en ainakaan takaa hitsaa uudesta perästä ja tuskin edestäkään ku ei oikee käänny varsinkaan vinossa. syö renkaita ja ikävästi "muljuu" kuivalla asvaltilla. periaatteessa kuitenkin käyttis. suosittelen kytkettävää!!!
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Kuinkas toimis jäykkäakselissa hiluxissa kun etuperään tekee kempin ja takana normi haamu LSD-lukko? Eikös tällöin ole kun oikeasti nelivetoa tarvii niin navat kiinni ja etupää on 100% ja takana no sille ei prosentteja voi varmaan edes antaa.
Ei ehkä käänny mutta kestääkö? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Pajeroon etulukko? | misku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 19.09.2006 19:46 |
| HJ:n Etulukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.07.2005 12:25 | |
| Etulukko vai ei? | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 23.12.2003 13:32 |
| Jatkuva erektio | MäIte | Bees & Honey | 0 | 19.05.2002 19:10 |
| Tupakan jatkuva syyttely on lopetettava! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:56 |